
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հաշվարկներ ըստ գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող քիմիական ռեակցիաների հավասարումների | Կարողանալ հաշվարկներ կատարել գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող քիմիական ռեակցիաներում ինչպես ռեակցիայի քանակական, այնպես էլ ոչ քանակական ելքի դեպքում |
2. | Հաշվարկներ պինդ, հեղուկ և գազային նյութերի մասնակցությամբ ռեակցիաներում | Կարողանալ հաշվարկներ կատարել ըստ պինդ, հեղուկ և գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող քիմիական ռեակցիաների հավասարումների՝ նյութի զանգված, քանակ, ծավալ և այլ ֆիզիկական մեծությունների միջոցով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հաշվարկներ ռեակցիաներում գազային նյութերի մասնակցությամբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ հաշվարկներ կատարել գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա: Գազի տրված ծավալից հաշվել ռեակցիային մասնակցող մեկ այլ գազի ծավալ |
2. | Գազի ծավալի հաշվում ըստ այլ գազի ծավալի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ կիրառել Ավոգադրոյի օրենքից բխող հետևությունները գազային նյութերի մասնակցությամբ ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա հաշվարկներ կատարելիս: Ամրապնդել գիտելիքները զանգվածի պահպանման օրենքի մասին՝ ճիշտ հավասարեցնել ռեակցիաների ուրվագրերը |
3. | Գազի ծավալի հաշվումն ըստ ռեակցիայի հավասարման | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ հաշվել գազի ծավալն ըստ քիմիական հավասարումում առկա մեկ այլ գազի ծավալի՝օգտվելով ռեակցիայի հավասարման քանակաչափական գործակիցներից |
4. | Գազային նյութերի մասնակցությամբ ռեակցիաների հավասարումներում գործակիցների հաշվարկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ամրապնդել սովորողների գիտելիքները ռեակցիաների հավասարումներ կազմելու և հավասարեցնելու վերաբերյալ: Ստուգել սովորողների իմացությունը նյութերի ագրեգատային վիճակների մասին |
5. | Հաշվարկ ռեակցիաներում պինդ և գազային նյութերի մասնակցությամբ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Կարողանալ հաշվարկներ կատարել պինդ, հեղուկ և գազային նյութերի մասնակցությամբ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա, ամրապնդել Ավոգադրոյի օրենքի իմացությունը |
6. | Հաշվարկներ ոչ քանակական ելքով ռեակցիաների դեպքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Կարողանալ հաշվարկներ կատարել գազային նյութերի մասնակցությամբ ոչ քանակական ելքով ընթացող ռեակցիաների հավասարումնեերի հիման վրա: Ամրապնդել միջառարկայական կապը մաթեմատիկայի հետ թվի տոկոս հասկացության վերաբերյալ |
7. | Հաշվարկներ գազերի մասնակցությամբ զուգահեռ ռեակցիաների հավասարումներում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Կարողանալ հաշվարկներ կատարել գազերի մասնակցությամբ ընթացող մի քանի ռեակցիաների հավասարումների զուգորդմամբ: Ամրապնդել գիտելիքները նյութի քանակ, զանգված, ծավալ փոխադարձ կապի վերաբերյալ |
8. | Գազերի խառնուրդի յուրաքանչյուր բաղադրամասի քանակի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Կարողանալ հաշվել գազային խառնուրդի գումարային քանակը, ծավալը, ինչպես նաև յուրաքանչյուր բաղադրամասի քանակն՝ ըստ ռեակցիայի քանակաչափական գործակիցների |
9. | Հաշվարկներ ոչ քանակաչափական ելանյութերի դեպքում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Կարողանալ քանակաչափական քանակը գերազանցող (ավելցուկով) ելանյութի մասնակցությամբ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա հաշվարկներ կատարել: Ամրապնդել գիտելիքները զանգվածի պահպանման օրենքի մասին |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք գազերի մասնակցությամբ ռեակցիաների հավասարումների վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները գազերի մասնակցությամբ ընթացող ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա հաշվարկներ կատարելու վերաբերյալ. Սովորողը պետք է կարողանա. * հաշվարկներ կատարել գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա: Գազի տրված ծավալից հաշվել ռեակցիային մասնակցող մեկ այլ գազի ծավալ * հաշվել գազի ծավալն ըստ քիմիական հավասարումում առկա մեկ այլ գազի ծավալի՝օգտվելով ռեակցիայի հավասարման քանակաչափական գործակիցներից * հաշվարկներ կատարել պինդ, հեղուկ և գազային նյութերի մասնակցությամբ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա, ամրապնդել Ավոգադրոյի օրենքի իմացությունը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Հաշվարկ գազերի մասնակցությամբ ռեակցիաներում» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա հաշվարկներ կատարելու վերաբերյալ. Սովորողը պետք է կարողանա. * կիրառել Ավոգադրոյի օրենքից բխող հետևությունները գազային նյութերի մասնակցությամբ ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա հաշվարկներ կատարելիս: Ամրապնդել գիտելիքները զանգվածի պահպանման օրենքի մասին՝ ճիշտ հավասարեցնել ռեակցիաների ուրվագրերը * ամրապնդել գիտելիքները ռեակցիաների հավասարումներ կազմելու և հավասարեցնելու վերաբերյալ, խորացնելիմացությունը նյութերի ագրեգատային վիճակների մասին * հաշվարկներ կատարել գազային նյութերի մասնակցությամբ ոչ քանակական ելքով ընթացող ռեակցիաների հավասարումնեերի հիման վրա: Ամրապնդել միջառարկայական կապը մաթեմատիկայի հետ թվի տոկոս հասկացության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք գազերի մասնակցությամբ ռեակցիաների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 7Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները գազային նյութերի մասնակցությամբ ընթացող քիմիական ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա հաշվարկներ կատարլու վերաբերյալ. Սովորողը պետք է կարողանա. * հաշվարկներ կատարել գազային նյութերի մասնակցությամբ ոչ քանակական ելքով ընթացող ռեակցիաների հավասարումնեերի հիման վրա: Ամրապնդել միջառարկայական կապը մաթեմատիկայի հետ՝ թվի տոկոս հասկացության վերաբերյալ * հաշվարկներ կատարել քանակաչափական քանակը գերազանցող (ավելցուկով) ելանյութի մասնակցությամբ քիմիական ռեակցիաների հավասարումների հիման վրա, ամրապնդել գիտելիքները զանգվածի պահպանման օրենքի մասին * հաշվարկներ կատարել գազերի և պինդ նյութերի մասնակցությամբ ընթացող մի քանի ռեակցիաների հավասարումների կիրառմամբ: Ամրապնդել գիտելիքները նյութի քանակ ֆիզիկական մեծության վերաբերյալ |