Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ջուրը որպես լուծիչ: Լուծույթներ Ջուրը որպես լուծիչ: Լուծույթներ
2. Լուծելիություն Իմանալ Լուծելիություն հասկացությունը:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Նյութի լուծելիության որակական բնութագրի ընտրությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի լուծելիության վերաբերյալ:Կարողանալ տարբերել նյութերի լուծելիությունը՝ ըստ 100գ ջրում լուծված զանգվածի (լավ, վատ լուծվող և գործնականում անլուծելի)
2. Նյութի լուծելիության փոփոխության որոշումը՝ ըստ ջերմաստիճանի փոփոխության 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի լուծելիության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա, թե ինչպես է կախված պինդ և գազային նյութերի լուծելիությունը կախված արտաքին գործոններից(ջերմաստիճՆԻց):
3. Լուծույթի զանգվածի որոշում՝ ըստ լուծիչի զանգվածի և լուծված նյութի քանակի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել լուծույթի զանգվածը, եթե հայտնի է լուծիչի զանգվածը և լուծված նյութի քանակը
4. Նյութի լուծելիության քանակական բնութագրի որոշումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծելիության քանակական բնութագրի վերաբերյալ: կարողանալ հաշվել նյութի լուծելիությունը նշված ջերմաստիճանում
5. Ջրում լուծված նյութի զանգվածի որոշումը՝ ըստ լուծելիության 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութի լուծելիության վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել ջրում լուծվելու նյութի առավելագույն զանգվածը, եթե հայտնի է այդ նյութտի լուծելիությունը
6. Որոշակի զանգվածով բյուրեղահիդրատում ջրի զանգվածի որոշումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները բյուրեղահիդրատների վերաբերյալ: Զարգացնել հաշվարկներ կատարելու կարողությունները՝ ըստ նյութի քիմիական բանաձևի
7. Հագեցած լուծույթի զանգվածի որոշումը՝ ըստ տրված աղի զանգվածի և լուծելիության 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների, նյութի լուծելիության վերաբերյալ: Ամրապնդել և զարգացնել գիտելիքները, համակարգելու հատկությունը, խնդիր լուծելու կարողությունը
8. Անջուր աղի զանգվածի որոշումը բյուրեղահիդրատում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները հիդրատների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել անջուր աղի զանգվածը բյուրեղահիդրատում
9. Բյուրեղահիդրատի նյութաքանակի և անջուր աղի զանգվածի որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների վերաբերյալ: Խորացնել և զարգացնել խնդիր լուծելու հմտությունը,տրամաբանելու ունակությունը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք նյութերի լուծելիության վերաբերյալ 00:05:00 հեշտ 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի լուծելիության վերաբերյալ: Կարողանալ տարբերել նյութերի լուծելիությունը՝ ըստ 100գ ջրում լուծված զանգվածի (լավ, վատ լուծվող և գործնականում անլուծելի)

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք նյութերի լուծելիության վերաբերյալ 00:15:00 միջին 5Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել լուծույթի զանգվածը, եթե հայտնի է լուծիչի զանգվածը և լուծված նյութի քանակը, նյութի լուծելիությունը նշված ջերմաստիճանում,
2. Ստուգողական աշխատանք բյուրեղահիդրատների վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 4Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծելիություն թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա հագեցած լուծույթ, բյուրեղահիդրատներ հասկացությունները:Կարողանա հաշվել բյուրեղահիդրատի մոլային զանգվածը, անջուր աղի քանակը մեկ մոլ բյուրեղահիդրատում, համակարգի գիտելիքները և կատարի հաշվարկներ