
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ջուրը որպես լուծիչ: Լուծույթներ | Ջուրը որպես լուծիչ: Լուծույթներ |
2. | Լուծելիություն | Իմանալ Լուծելիություն հասկացությունը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նյութի լուծելիության որակական բնութագրի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի լուծելիության վերաբերյալ:Կարողանալ տարբերել նյութերի լուծելիությունը՝ ըստ 100գ ջրում լուծված զանգվածի (լավ, վատ լուծվող և գործնականում անլուծելի) |
2. | Նյութի լուծելիության փոփոխության որոշումը՝ ըստ ջերմաստիճանի փոփոխության | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի լուծելիության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա, թե ինչպես է կախված պինդ և գազային նյութերի լուծելիությունը կախված արտաքին գործոններից(ջերմաստիճՆԻց): |
3. | Լուծույթի զանգվածի որոշում՝ ըստ լուծիչի զանգվածի և լուծված նյութի քանակի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել լուծույթի զանգվածը, եթե հայտնի է լուծիչի զանգվածը և լուծված նյութի քանակը |
4. | Նյութի լուծելիության քանակական բնութագրի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծելիության քանակական բնութագրի վերաբերյալ: կարողանալ հաշվել նյութի լուծելիությունը նշված ջերմաստիճանում |
5. | Ջրում լուծված նյութի զանգվածի որոշումը՝ ըստ լուծելիության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութի լուծելիության վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել ջրում լուծվելու նյութի առավելագույն զանգվածը, եթե հայտնի է այդ նյութտի լուծելիությունը |
6. | Որոշակի զանգվածով բյուրեղահիդրատում ջրի զանգվածի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները բյուրեղահիդրատների վերաբերյալ: Զարգացնել հաշվարկներ կատարելու կարողությունները՝ ըստ նյութի քիմիական բանաձևի |
7. | Հագեցած լուծույթի զանգվածի որոշումը՝ ըստ տրված աղի զանգվածի և լուծելիության | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների, նյութի լուծելիության վերաբերյալ: Ամրապնդել և զարգացնել գիտելիքները, համակարգելու հատկությունը, խնդիր լուծելու կարողությունը |
8. | Անջուր աղի զանգվածի որոշումը բյուրեղահիդրատում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները հիդրատների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել անջուր աղի զանգվածը բյուրեղահիդրատում |
9. | Բյուրեղահիդրատի նյութաքանակի և անջուր աղի զանգվածի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների վերաբերյալ: Խորացնել և զարգացնել խնդիր լուծելու հմտությունը,տրամաբանելու ունակությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք նյութերի լուծելիության վերաբերյալ | 00:05:00 | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի լուծելիության վերաբերյալ: Կարողանալ տարբերել նյութերի լուծելիությունը՝ ըստ 100գ ջրում լուծված զանգվածի (լավ, վատ լուծվող և գործնականում անլուծելի) |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք նյութերի լուծելիության վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծույթների վերաբերյալ: Կարողանալ հաշվել լուծույթի զանգվածը, եթե հայտնի է լուծիչի զանգվածը և լուծված նյութի քանակը, նյութի լուծելիությունը նշված ջերմաստիճանում, |
2. | Ստուգողական աշխատանք բյուրեղահիդրատների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները լուծելիություն թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա հագեցած լուծույթ, բյուրեղահիդրատներ հասկացությունները:Կարողանա հաշվել բյուրեղահիդրատի մոլային զանգվածը, անջուր աղի քանակը մեկ մոլ բյուրեղահիդրատում, համակարգի գիտելիքները և կատարի հաշվարկներ |