Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ջուրը բնության մեջ: Ջրի ֆիզիկական հատկությունները Ջուրը բնության մեջ: Ջրի ֆիզիկական հատկությունները
2. Ջրի քիմիական հատկությունները Ջրի քիմիական հատկությունները

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ջրի վերաբերյալ պնդումների ամբողջացում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջուր նյութի և նրա մոլեկուլի կառուցվածքի վերաբերյալ: Սովորողը՝ օգտվելով տեսական գիտելիքներից, պետք է կարողանա ամբողջացնել պնդումը
2. Ջրի ծավալի որոշումը՝ ըստ զանգվածի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի ֆիզիկական հատկությունների (խտության) վերաբերյալ
3. Ջրի հետ փոխազդող օքսիդի ընտրությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը օքսիդների հետ) վերաբերյալ:
4. Ջրի մոլեկուլների թվի որոշում՝ ըստ տրված ծավալի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի ֆիզիկական հատկությունների վերաբերյալ: Վերհիշել կառուցվածքային մասնիկների թվի որոշումը նյութի տրված քանակում
5. Ջրի զանգվածի որոշումը՝ ըստ ռեակցիայի հավասարման 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ջրի քիմիական հատկությունների իմացության ստուգումը: Զարգացնել քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ կազմելու և ըստ հավասարումների հաշվարկներ կատարելու կարողությունը
6. Ջրի հետ փոխազդող օքսիդի և ծախսված ջրի զանգվածի որոշում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցությունը թթվային օքսիդների հետ): Կարողանալ համակարգել գիտելիքները:Ամրապնդել և զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունը
7. Ջրի և կարբիդների փոխազդեցության ռեակցիայի ամբողջացում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների իմացությունը ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ, քիմիական հավասարումներ կազմելու և խնդիր լուծելու կարողությունը,գիտելիքները համակարգելու ունակությունը
8. Ջրի հետ փոխազդող օքսիդի որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Ամրապնդել գիտելիքները հիմնային օքսիդների և ալկալիների վերաբերյալ: Խորացնել խնդիր լուծելու կարողությունը
9. Ջրի և մետաղի հիդրիդի փոխազդեցության հետևանքով անջատված գազի ծավալի որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցություն մետաղների հիդրիդների հետ): Ամրապնդել և խորացնել գիտելիքները ջրածնի ստացման վերաբերյալ: Ամրապնդել խնդրի լուծման կարողությունները

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք ջուր թեմայի վերաբերյալ 00:07:00 հեշտ 4Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջուր նյութի և նրա մոլեկուլի կառուցվածքի վերաբերյալ, քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը օքսիդների հետ) վերաբերյալ: Սովորողը՝ օգտվելով տեսական գիտելիքներից, պետք է կարողանա ամբողջացնել պնդումը,

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք ջրի հատկությունների վերաբերյալ 00:15:00 միջին 5Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի ֆիզիկական, քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները:Ամրապնդել և զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունը:
2. Ստուգողական աշխատանք ջրի հատկությունների վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցություն մետաղների հիդրիդների հետ): Ամրապնդել և խորացնել գիտելիքները ջրածնի ստացման վերաբերյալ: Ամրապնդել խնդրի լուծման կարողությունները