
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ջուրը բնության մեջ: Ջրի ֆիզիկական հատկությունները | Ջուրը բնության մեջ: Ջրի ֆիզիկական հատկությունները |
2. | Ջրի քիմիական հատկությունները | Ջրի քիմիական հատկությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ջրի վերաբերյալ պնդումների ամբողջացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջուր նյութի և նրա մոլեկուլի կառուցվածքի վերաբերյալ: Սովորողը՝ օգտվելով տեսական գիտելիքներից, պետք է կարողանա ամբողջացնել պնդումը |
2. | Ջրի ծավալի որոշումը՝ ըստ զանգվածի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի ֆիզիկական հատկությունների (խտության) վերաբերյալ |
3. | Ջրի հետ փոխազդող օքսիդի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը օքսիդների հետ) վերաբերյալ: |
4. | Ջրի մոլեկուլների թվի որոշում՝ ըստ տրված ծավալի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի ֆիզիկական հատկությունների վերաբերյալ: Վերհիշել կառուցվածքային մասնիկների թվի որոշումը նյութի տրված քանակում |
5. | Ջրի զանգվածի որոշումը՝ ըստ ռեակցիայի հավասարման | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ջրի քիմիական հատկությունների իմացության ստուգումը: Զարգացնել քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ կազմելու և ըստ հավասարումների հաշվարկներ կատարելու կարողությունը |
6. | Ջրի հետ փոխազդող օքսիդի և ծախսված ջրի զանգվածի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցությունը թթվային օքսիդների հետ): Կարողանալ համակարգել գիտելիքները:Ամրապնդել և զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունը |
7. | Ջրի և կարբիդների փոխազդեցության ռեակցիայի ամբողջացում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների իմացությունը ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ, քիմիական հավասարումներ կազմելու և խնդիր լուծելու կարողությունը,գիտելիքները համակարգելու ունակությունը |
8. | Ջրի հետ փոխազդող օքսիդի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Ամրապնդել գիտելիքները հիմնային օքսիդների և ալկալիների վերաբերյալ: Խորացնել խնդիր լուծելու կարողությունը |
9. | Ջրի և մետաղի հիդրիդի փոխազդեցության հետևանքով անջատված գազի ծավալի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցություն մետաղների հիդրիդների հետ): Ամրապնդել և խորացնել գիտելիքները ջրածնի ստացման վերաբերյալ: Ամրապնդել խնդրի լուծման կարողությունները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ջուր թեմայի վերաբերյալ | 00:07:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջուր նյութի և նրա մոլեկուլի կառուցվածքի վերաբերյալ, քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը օքսիդների հետ) վերաբերյալ: Սովորողը՝ օգտվելով տեսական գիտելիքներից, պետք է կարողանա ամբողջացնել պնդումը, |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք ջրի հատկությունների վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի ֆիզիկական, քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները:Ամրապնդել և զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք ջրի հատկությունների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրի քիմիական հատկությունների վերաբերյալ (փոխազդեցություն մետաղների հիդրիդների հետ): Ամրապնդել և խորացնել գիտելիքները ջրածնի ստացման վերաբերյալ: Ամրապնդել խնդրի լուծման կարողությունները |