
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թթվային օքսիդներ: Թթուներ | Իմանալ թթվային օքսիդների ստացման եղանակները և հատկությունները, որ նրանց համապատասխանում են թթուներ: Կարողանալ կազմել թթուների ստացման ռեակցիաների հավասարումները |
2. | Թթուների փոխազդեցությունը մետաղների և մետաղների օքսիդների հետ | Կարողանալ կազմել քիմիական ռեակցիաների հավասարումները թթուների և մետաղների, մետաղական օքսիդների միջև ընթացող ռեակցիաների համար: Կազմել գաղափար աղերի մասին, կարողանալ կազմել աղերի բանաձևերը և տալ դրանց անվանումները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Օքսիդների ագրեգատային վիճակի որոշումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները օքսիդների ագրեգատային վիճակի մասին: Կարողանալ որոշել օքսիդի ագրեգատային վիճակը՝ ըստ նրա տրված բանաձևի |
2. | Թթվային օքսիդներ ներառող շարքի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվային օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ տրված օքսիդների շարքերից ընտրել այն շարքը, որտեղ ներառված են միայն թթվային օքսիդներ |
3. | Օքսիդին համապատասխանող թթվի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվային օքսիդների վերաբերյալ: Կարողանալ ընտրել թթուների շարքից թթվային օքսիդին համապատասխանող թթուն |
4. | Լրացնել աղյուսակը թթվի և աղի անվանումների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթուներին համապատասխանող թթվային մնացորդների և աղերի անվանումների վերաբերյալ |
5. | Թթվային օքսիդի ստացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվային օքսիդների ստացման եղանակների և անվանումների մասին |
6. | Թթվի հետ փոխազդող օքսիդի ընտրությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Իմանալ թթուների քիմիական հատկությունները (փոխազդեցությունը մետաղների օքսիդների հետ): Կարողանալ անվանել աղերը |
7. | Թթուների փոխազդեցությունը մետաղների հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթուների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կրկնել թթուների փոխազդեցությունը մետաղների հետ: Զարգացնել տրամաբանելու և գիտելիքները համակարգելու ունակությունը, խնդիր լուծելու կարողությունը |
8. | Թթուների ստացման ռեակցիաների շղթայի լուծում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Վերհիշել ոչ մետաղից թթվային օքսիդ, օքսիդից թթի ստացումը: Զարգացնել քիմիական ռեակցիաների հավասարումներ կազմելու, հաշվարկներ կատարելու կարողությունը |
9. | Թթվի հետ փոխազդող մետաղի ընտրություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Իմանալ թթուների քիմիական հատկությունները (փոխազդեցությունը մետաղների հետ). մետաղների համեմատական ակտիվությունը Բեկետովի շարքում: Կարողանալ կազմել մետաղների և թթուների փոխազդեցության քիմիական ռեակցիաների հավասարումները, հաշվել տարրի ատոմի զանգվածային բաժինը միացություններում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թթվային օքսիդների վերաբերյալ | 00:07:00 | հեշտ | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվային օքսիդների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել օքսիդի ագրեգատային վիճակը ըստ նրա տրված բանաձևի, ընտրել թթուների շարքից թթվային օքսիդին համապատասխանող թթուն |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թթվային օքսիդների վերաբերյալ | 00:17:00 | միջին | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթվային օքսիդների, թթուներին համապատասխանող թթվային մնացորդների և աղերի անվանումների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տրված օքսիդների շարքերից ընտրել այն շարքը, որտեղ ներառված են միայն թթվային օքսիդներ: Իմանա թթուների քիմիական հատկությունները (փոխազդեցությունը մետաղների օքսիդների հետ) |
2. | Ստուգողական աշխատանք թթվային օքսիդների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները թթուների հատկությունների վերաբերյալ: Վերհիշել թթուների քիմիակն հատկությունները (փոխազդեցությունը մետաղների հետ), զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունը: Իմանալ թթուների քիմիական հատկությունները (փոխազդեցությունը մետաղների հետ). մետաղների համեմատական ակտիվությունը Բեկետովի շարքում: Կարողանալ կազմել մետաղների և թթուների փոխազդեցության քիմիական ռեակցիաների հավասարումները, հաշվել տարրի ատոմի զանգվածային բաժինը միացություններում |