Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ատոմ: Քիմիական տարր | Սովորել,թե ինչի՞ց են կազմված նյութերը, իմանալ ատոմ հասկացությունը: Կարողանալ սահմանել քիմիական տարր, պարզ և բարդ նյութերը: Կազմել գաղափար քիմիական միացությունների մասին: |
2. | Մետաղական և ոչ մետաղական տարրեր: Տարրերի տարածվածությունը բնության մեջ | Սովորել տարբերել մետաղական և ոչ մետաղական տարրերը և նրանց ատոմներով առաջացած մետաղական և ոչ մետաղական նյութերը, քիմիական տարածվածությունը բնության մեջ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քիմիական տարրերի դասակարգումը՝ մետաղների և ոչ մետաղների | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ ընտրել մետաղական պարզ նյութ առաջացնող քիմիական տարրերը |
2. | Ատոմ, քիմիական տարր, պարզ և բարդ նյութ հասկացությունների վերաբերյալ պնդումների հաստատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ հաստատել կամ հերքել պնդումները ատոմ, քիմիական տարրի,պարզ և բարդ նյութ հասկացությունների վերաբերյալ |
3. | Մետաղական և ոչ մետաղական պարզ նյութերի տարբերակում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղական և ոչ մետաղական նյութերի վերաբերյալ |
4. | Բաց թողնված բառի լրացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քիմիական տարրերի անվանումների և նշանների վերաբերյալ, նախադասության մեջ բաց թողնված բառի լրացման միջոցով: |
5. | Պարզ նյութերի ագրեգատային վիճակի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ որոշել տրված պարզ նյութի ագրեգատային վիճակը |
6. | Քիմիական տարրերի նշանների անվանունների հիմնավորումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ հիմնավորել քիմիական տարրերի նշանները անվանումները |
7. | Քիմիական նշան, անվանում և արտասանություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 1Մ. | Կարողանալ ճիշտ գրել, անվանել և արտասանել տարրի քիմիական նշանը |
8. | Տարրերի և պարզ նյութերի բնութագրերի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 1Մ. | Կարողանալ նկարագրել տարրերի առաջացրած պարզ նյութերի հատկությունները |
9. | Քիմիական տարրի հայերեն, լատիներեն անվանումները, քիմիական նշանի կապի հաստատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները քիմիական տարրերի անվանումների և նշանների վերաբերյալ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Պարզ և բարդ նյութեր» թեմայի վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 7Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Պպարզ և բարդ նյութ» թեմայի վերաբերյալ: Կարողանալ դասակարգել նյութերը, տարբերակել պարզ և բարդ նյութերը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ատոմ, քիմիական տարր» թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Ստուգել սովորաղների գիտելիքները «Ատոմ, քիմիական տարր» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա ատոմ, պարզ և բարդ նյութեր հասկացություները: Կարողանա տարբերակել մետաղական և ոչ մետաղական նյութերը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Մետաղական և ոչ մետաղական տարրեր» թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | բարդ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Մետաղների և ոչ մետաղներ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողև պետք է կարողանա տարբերել, նկարագրել պարզ և բարդ նյութերը, գրել քիմիական տարրերի նշանները, անվանումները՝ հայերեն և լատիներեն, տարրերի ատոմներով առաջացված պարզ նյութերը: |