Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Քիմիական կապի բնույթը Իմանալ ինչպե՞ս և ինչու՞ են ատոմները միանում, ի՞նչ է քիմիական կապը:
2. Կովալենտային կապ Իմանալ, թե ինչպես է տեղի ունենում մոլեկուլի առաջացումը չեզոք ատոմներից, որ կապն է կոչվում կովալենտային, սիգմա և պի:
3. Կովալենտային բևեռային կապ Իմանալ կովալենտային կապի բնույթը, տարրերի ատոմների էլեկտրաբացասականությունը:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տարրերի ատոմների հատկության՝ էլեկտրաբացասականության համեմատում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ համեմատել տարրերի էլեկտրաբացասականությունը:
2. Նախադասությունում լրացնել բաց թողած բառը էլեկտրաբացասականության վերաբերյալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել գիտելիքները քիմիական կապի, ատոմի էլեկտրաբացասականության վերաբերյալ
3. Միացությունում տարրերի միջև քիմիական կապի տեսակի որոշում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ ընտրել տարրերը, որոնց ատոմների միջև հնարավոր է կովալենտային կապի առաջացում
4. Ընդհանուր էլեկտրոնային զույգի տեղաշարժի ուղղության որոշում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ համեմատել տարրերի ատոմների էլեկտրաբացասականությունները, որոշել առաջացած կապի բնույթը և ընդհանուր էլեկտրոնային զույգի տեղաշարժի ուղղությունը:
5. Պրոտոնների թվի որոշում առավել էլեկտրաբացասական տարրի ատոմում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ քիմիական միացությունում ընտրել ավելի էլեկտրաբացասական տարրը և որոշել այդ տարրի ատոմում պրոտոնների թիվը:
6. Ընտրել մետաղական կապով նյութը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Իմանալ, որ տարրերի ատոմներն են առաջացնում մետաղական կապ, կարողանալ ընտրել այլ նյութերի շարքից մետաղական կապով նյութը:
7. Տարրի որոշում և էլեկտրաբացասականության համեմատում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կարողանալ ըստ արտաքին ելեկտրոնային շերտի կառուցվածքի որոշոել տարրը և համեմատել այդ և նշված տարրերի էլեկտրաբացասականությունները:
8. Միացությունում σ- և π-կապերի թվի որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ հաշվել միացության մոլեկուլում σ- և π- կապերի թիվը
9. Կապի ամրության համեմատում քիմիական միացություններում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ որոշել, թե ո՞ր միացությունում է տարրերի ատոմների միջև կապը ավելի ամուր՝ հիմնվելով ատոմի շառավղի և կապի բնույթի վրա:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք «Քիմիական կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ 00:08:00 հեշտ 5Մ. Ամրապնդել սովորողների գիտելիքները «Քիմիական կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ: Ստուգել գիտելիքները քիմիական կապի, ատոմի էլեկտրաբացասականության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա համեմատել տարրերի էլեկտրաբացասականությունը:

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք «Քիմիական կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 13Մ. Ստուգել և ամրապնդել սովորողների գիտելիքները «Կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա կապի տեսակները, որ տարրերի ատոմներն են առաջացնում մետաղական կապ, կարողանալ ընտրել այլ նյութերի շարքից մետաղական կապով նյութը:
2. Ստուգողական աշխատանք «Կովալենտային կապ» թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 16Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Կովալենտային կապ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա քիմիական կապերի տեսակները՝ կովալենտային բևեռային և ոչ բևեռային,կարողանա որոշել մոլեկուլում երկու ատոմների միջև առաջացած կապի քանակը, տարբերակի սիգմա և պի կապերը: