Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քիմիական կապի բնույթը | Իմանալ ինչպե՞ս և ինչու՞ են ատոմները միանում, ի՞նչ է քիմիական կապը: |
2. | Կովալենտային կապ | Իմանալ, թե ինչպես է տեղի ունենում մոլեկուլի առաջացումը չեզոք ատոմներից, որ կապն է կոչվում կովալենտային, սիգմա և պի: |
3. | Կովալենտային բևեռային կապ | Իմանալ կովալենտային կապի բնույթը, տարրերի ատոմների էլեկտրաբացասականությունը: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տարրերի ատոմների հատկության՝ էլեկտրաբացասականության համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ համեմատել տարրերի էլեկտրաբացասականությունը: |
2. | Նախադասությունում լրացնել բաց թողած բառը էլեկտրաբացասականության վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել գիտելիքները քիմիական կապի, ատոմի էլեկտրաբացասականության վերաբերյալ |
3. | Միացությունում տարրերի միջև քիմիական կապի տեսակի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ ընտրել տարրերը, որոնց ատոմների միջև հնարավոր է կովալենտային կապի առաջացում |
4. | Ընդհանուր էլեկտրոնային զույգի տեղաշարժի ուղղության որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ համեմատել տարրերի ատոմների էլեկտրաբացասականությունները, որոշել առաջացած կապի բնույթը և ընդհանուր էլեկտրոնային զույգի տեղաշարժի ուղղությունը: |
5. | Պրոտոնների թվի որոշում առավել էլեկտրաբացասական տարրի ատոմում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ քիմիական միացությունում ընտրել ավելի էլեկտրաբացասական տարրը և որոշել այդ տարրի ատոմում պրոտոնների թիվը: |
6. | Ընտրել մետաղական կապով նյութը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Իմանալ, որ տարրերի ատոմներն են առաջացնում մետաղական կապ, կարողանալ ընտրել այլ նյութերի շարքից մետաղական կապով նյութը: |
7. | Տարրի որոշում և էլեկտրաբացասականության համեմատում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ ըստ արտաքին ելեկտրոնային շերտի կառուցվածքի որոշոել տարրը և համեմատել այդ և նշված տարրերի էլեկտրաբացասականությունները: |
8. | Միացությունում σ- և π-կապերի թվի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ հաշվել միացության մոլեկուլում σ- և π- կապերի թիվը |
9. | Կապի ամրության համեմատում քիմիական միացություններում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ որոշել, թե ո՞ր միացությունում է տարրերի ատոմների միջև կապը ավելի ամուր՝ հիմնվելով ատոմի շառավղի և կապի բնույթի վրա: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քիմիական կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ | 00:08:00 | հեշտ | 5Մ. | Ամրապնդել սովորողների գիտելիքները «Քիմիական կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ: Ստուգել գիտելիքները քիմիական կապի, ատոմի էլեկտրաբացասականության վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա համեմատել տարրերի էլեկտրաբացասականությունը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քիմիական կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Ստուգել և ամրապնդել սովորողների գիտելիքները «Կապի բնույթը» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա կապի տեսակները, որ տարրերի ատոմներն են առաջացնում մետաղական կապ, կարողանալ ընտրել այլ նյութերի շարքից մետաղական կապով նյութը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Կովալենտային կապ» թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 16Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Կովալենտային կապ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա քիմիական կապերի տեսակները՝ կովալենտային բևեռային և ոչ բևեռային,կարողանա որոշել մոլեկուլում երկու ատոմների միջև առաջացած կապի քանակը, տարբերակի սիգմա և պի կապերը: |