Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մաքուր նյութերի և խառնուրդների ուսումնասիրում Ուսումնասիրել մաքուր նյութերը և խառնուրդները
2. Նյութերը մաքրումը Իմանալ խառնուրդների տեսակները և մաքրման եղանակները
3. Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ Ֆիզիկական և քիմիական երևույթների ճանաչում

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Մաքուր նյութերի և խառնուրդների տարբերակում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ տարբերակել մաքուր նյութերը և խառնուրդները
2. Համասեռ և անհամասեռ խառնուրդների տարբերակում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ տարբերակել խառնուրդները
3. Երևույթների տարբերակում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ տարբերակել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները
4. Խառնուրդների տարբերակումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ տարբերակել խառնուրդները
5. Ֆիզիկական և քիմիական երևույթների տարբերակումր 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ ճանանաչել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները
6. Բնական և բնական հումքի վերամշակմամբ ստացված խառնուրդների տարբերակում 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Կարողանալ տարբերակել բնական խառնուրդը հումքի վերամշակումից ստացված խառնուրդից
7. Տարբերակել երևույթ, նյութ, մարմին եզրույթները 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 5Մ. Ծանոթանալ տարբեր եզրույթների և համապատասխան ընտրություն կատարել
8. Գտնել ավելորդը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ հաստատել պատճառահետևանքային կապ
9. Խառնուրդների տեսակի և մաքրման եղանակի որոշում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ տարբերակել խառնուրդը և ընտրել դրա մաքրման եղանակը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք « Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ» թեմայով 00:10:00 հեշտ 17Մ. Ստուգել աշակերտների գիտելիքները մաքուր նյութեր և խառնուրդներ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել մաքուր նյութերը խառնուրդներից,տարբերակել խառնուրդները:

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային առաջադրանք «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ» թեմայով 00:15:00 միջին 13Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողր պետք է կարաղանա տարբերակել և ճանաչել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները, երևույթ, նյութ, մարմին եզրույթները:
2. Ստուգողական աշխատանք «Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ, նյութերի մաքրումը» թեմայով 00:20:00 բարդ 20Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ, նյութերի մաքրումը» թեմայր վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերակել մաքուր նյութերը խառնուրդներից, իմանա խարնուրդների մաքրման եղանակները: