Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մաքուր նյութերի և խառնուրդների ուսումնասիրում | Ուսումնասիրել մաքուր նյութերը և խառնուրդները |
2. | Նյութերը մաքրումը | Իմանալ խառնուրդների տեսակները և մաքրման եղանակները |
3. | Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ | Ֆիզիկական և քիմիական երևույթների ճանաչում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մաքուր նյութերի և խառնուրդների տարբերակում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ տարբերակել մաքուր նյութերը և խառնուրդները |
2. | Համասեռ և անհամասեռ խառնուրդների տարբերակում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ տարբերակել խառնուրդները |
3. | Երևույթների տարբերակում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ տարբերակել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները |
4. | Խառնուրդների տարբերակումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ տարբերակել խառնուրդները |
5. | Ֆիզիկական և քիմիական երևույթների տարբերակումր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ ճանանաչել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները |
6. | Բնական և բնական հումքի վերամշակմամբ ստացված խառնուրդների տարբերակում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ տարբերակել բնական խառնուրդը հումքի վերամշակումից ստացված խառնուրդից |
7. | Տարբերակել երևույթ, նյութ, մարմին եզրույթները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Ծանոթանալ տարբեր եզրույթների և համապատասխան ընտրություն կատարել |
8. | Գտնել ավելորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ հաստատել պատճառահետևանքային կապ |
9. | Խառնուրդների տեսակի և մաքրման եղանակի որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ տարբերակել խառնուրդը և ընտրել դրա մաքրման եղանակը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք « Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ» թեմայով | 00:10:00 | հեշտ | 17Մ. | Ստուգել աշակերտների գիտելիքները մաքուր նյութեր և խառնուրդներ թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել մաքուր նյութերը խառնուրդներից,տարբերակել խառնուրդները: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային առաջադրանք «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ» թեմայով | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողր պետք է կարաղանա տարբերակել և ճանաչել ֆիզիկական և քիմիական երևույթները, երևույթ, նյութ, մարմին եզրույթները: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ, նյութերի մաքրումը» թեմայով | 00:20:00 | բարդ | 20Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ, նյութերի մաքրումը» թեմայր վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերակել մաքուր նյութերը խառնուրդներից, իմանա խարնուրդների մաքրման եղանակները: |