Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քիմիական տարրերի պարբերական օրենքը | Իմանալ քիմիական տարրերի պարբերական օրենքի ստեղծման պատմությունը: |
2. | Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ | Ուսումնասիրել տարրերի միջև առկա նմանությունները և տարբերությունները: Իմանալ պարբերական համակարգի կառուցվածքը՝ պարբերություն, խումբ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | «Ավելորդ» տարրի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ կատարել «ավելորդ» տարրի ընտրությունը՝օգտագործելով պարբերական համակարգի վերաբերյալ գիտելիքները: |
2. | Նույն ենթախմբի տարրերի շարքի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ լրացնել բաց թողած տարրը՝ օգտագործելով պարբերական աղյուսակի վերաբերյալ գիտելիքները |
3. | Տարրի պարբերության և խմբի համարի որոշումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել տարրի տեղը՝ պարբերության և խմբի համարը, եթե հայտնի է այդ տարրի հարաբերական ատոմային զանգվածը |
4. | Տարրի կարգաթվի և ենթախմբի որոշումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների իմացությունը տարրի կարգաթվի և ենթախմբի վերաբերյալ |
5. | Տարրի ընտրություն՝ ըստ նրա հատկությունների նմանության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ կատարել տարրի ընտրություն՝ համեմատելով նրա հատկությունները |
6. | Պարբերական համակարգում տարրի պարբերության և խմբի համարի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ ընտրել շարքը, որի տարրերը գտնվում են պարբերական համակարգի նույն պարբերությունում և նույն խմբում |
7. | Որոշել ընդհանուրը՝ համեմատելով երկու տարբեր տարրեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել տրված տարրերի դիրքը պարբերական աղյուսակում: Որոշել տարրը՝մետաղ է, թե՞ ոչ: |
8. | Տարրերի առաջացրած պարզ նյութերի մետաղական և ոչ մետաղական հատկությունների որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ համեմատել տարրի առաջացրած պարզ նյութի մետաղական և ոչ մետաղական հատկությունը այլ տարրերի հետ՝ իմանալով նրա դիրքը պարբերական համակարգում: |
9. | Կազմել տարրի առաջացրած բարձրագույն օքսիդի և հիդրօքսիդի բանաձևը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ կազմել տարրի առաջացրած օքսիդի և հիդրօքսիդի բանաձևերը, հաշվել դրանց հարաբերական մոլեկուլային զանգվածները: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ» թեմայով | 00:10:00 | հեշտ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա պարբերական օրենքը, համակարգի կառուցվածքը և կարողանա որոշել քիմիական տարրի դիրքը պարբերական համակարգում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ» թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա որոշել տարրի տեղը՝ պարբերության և խմբի համարը, եթե հայտնի է այդ տարրի հարաբերական ատոմային զանգվածը, որոշել տարրի առաջացած պարզ նյութի բնույթը: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ» թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | բարդ | 24Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգ» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա պարբերական օրենքը, համակարգի կառուցվածքը:Կարողանա ընտրել շարքը, որի տարրերը գտնվում են պարբերական համակարգի նույն պարբերությունում և նույն խմբում, մեկնաբանել պարբերություներում տարրերի հատկությունների օրինաչափ փոփոխությունները պարբերություններում և խմբերում: |