
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նյութի գազային վիճակը | Դիտարկել նյութի գազային վիճակը որպես նյութի առանձնահատուկ վիճակ, կիրառել գազային օրենքները զանազան հաշվարկային խնդիրներ լուծելիս |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ճիշտ պնդման ընտրություն՝ նյութի գազային վիճակի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ ընտրել ճիշտ պնդումը՝ առաջարկվող պնդումների զույգից նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ |
2. | Ընտրել ճիշտ առնչությունը գազային օրենքների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ ընտրել ճիշտ առնչությունը նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ |
3. | Երկու գազերի միջին մոլային զանգվածի տիրույթի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել միմյանց հետ չփոխազդող երկու գազերի խառնուրդի միջին մոլային զանգվածի թվային արժեքների տիրույթը |
4. | Գազի հարաբերական խտությունն ըստ երկրորդ գազի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ հաշվել գազի մոլային զանգվածն ըստ ազոտի՝ նրա տրված հարաբերական խտության միջոցով և հաշվել նույն գազի հարաբերական խտությունն ըստ այլ գազի |
5. | Գազի ճնշման որոշումն՝ ըստ զանգվածի, ծավալի և ջերմաստիճանի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ հաշվել որոշակի զանգվածով գազի ստեղծած ճնշումը որոշակի ծավալ ունեցող անոթում, որոշակի ջերմաստիճանի պայամաններում |
6. | Գազի զանգվածի հաշվումն ըստ ջերմաստիճանի, ճնշման և ծավալի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ հաշվել գազի զանգվածը՝ ըստ տրված ջերմաստիճանի, ճնշման և ծավալի |
7. | Փակ անոթում գազի ստեղծած ճնշման և քանակի կապը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ կապ ստեղծել փակ անոթում առկա գազի քանակի և նրա ստեղծած ճնշման միջև |
8. | Տարբեր գազերով լցված նմնատիպ անոթների զանգվածների տարբերությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ որոշել գազերից յուրաքանչյուրի նյութաքանակը՝ ըստ այդ գազերով լցված նմանատիպ անոթների զանգվածների տարբերության |
9. | Օզոնի մոլային բաժնի որոշումն օզոնացված թթվածնում` ըստ միջին մոլային զանգվածի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ որոշել օզոնի մոլային բաժինը օզոնացված թթվածնում՝ ըստ վերջինի միջին մոլային զանգվածի տրված արժեքի և յոդի զանգվածը, որը կստացվի օզոնացված թթվածինը կալիումի յոդիդի ջրային լուծույթ մղելիս |
10. | Գազի քայքայման աստիճանի որոշում` ըստ ճնշման փոփոխության | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ հաշվել ամոնիակի քայքայման աստիճանն` ըստ փակ անոթում ճնշման փոփոխության և որոշել ազոտի զանգվածային բաժինը ստացված խառնուրդում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 5Մ. | *Կարողանալ ընտրել ճիշտ պնդումը՝ առաջարկվող պնդումների զույգից նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ. *Կարողանալ որոշել միմյանց հետ չփոխազդող երկու գազերի խառնուրդի միջին մոլային զանգվածի թվային արժեքների տիրույթը. *Կարողանալ հաշվել որոշակի զանգվածով գազի ստեղծած ճնշումը որոշակի ծավալ ունեցող անոթում, որոշակի ջերմաստիճանի պայամաններում |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | *Կարողանալ ընտրել ճիշտ առնչությունը նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ. *Կարողանալ հաշվել գազի զանգվածը՝ ըստ տրված ջերմաստիճանի, ճնշման և ծավալի. *Կարողանալ որոշել գազերից յուրաքանչյուրի նյութաքանակը՝ ըստ այդ գազերով լցված նմանատիպ անոթների զանգվածների տարբերության |
2. | Ստուգողական աշխատանք նյութի գազային վիճակի օրինաչափությունների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 21Մ. | *Կարողանալ կապ ստեղծել փակ անոթում առկա գազի քանակի և նրա ստեղծած ճնշման միջև. *Կարողանալ որոշել օզոնի մոլային բաժինը օզոնացված թթվածնում՝ ըստ վերջինի միջին մոլային զանգվածի տրված արժեքի և յոդի զանգվածը, որը կստացվի օզոնացված թթվածինը կալիումի յոդիդի ջրային լուծույթ մղելիս. *Կարողանալ հաշվել ամոնիակի քայքայման աստիճանն ըստ փակ անոթում ճնշման փոփոխության և որոշել ազոտի զանգվածային բաժինը ստացված խառնուրդում |