
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նյութի ֆիզիկական վիճակները | Դիտարկել նյութի ագրեգատային վիճակը որպես նրա կարևորագույն ֆիզիկական հատկություն և բացատրել այն՝ պինդ ագրեգատային վիճակուն նրա բյուրեղավանդակի տեսակով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Պնդումներ նյութի ֆիզիկական վիճակների և կառուցվածքի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ ընտրել ճիշտ պնդումը նյութի ֆիզիկական վիճակների մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային կառուցվածքով նյութերի վերաբերյալ |
2. | Նյութի ագրեգատային վիճակի և բյուրեղավանդակի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ համապատասխանեցնել նյութերի քիմիական բանաձևերը նորմալ պայմաններում նրանց ագրեգատային վիճակի և պինդ ագրեգատային վիճակում նրանց բյուրեղավանդակի տեսակի հետ |
3. | Մոլեկուլային բյուրեղավանդակով նյութի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութի բանաձևը տրված բանաձևերի քառյակից և որպես պատասխան ներկայացնել նրա հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը |
4. | Նյութի բանաձևի ընտրություն ըստ բյուրեղավանդակի տեսակի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ ընտրել նյութի քիմիական բանաձևն՝ ըստ պինդ ագրեգատային վիճակում նրա ունեցած բյուրեղավանդակի տեսակի և հաշվել նրա որոշակի քանակով նմուշում պրոտոնների քանակը |
5. | Ընտրել գազային նյութի բանաձևը տրվածներից և հաշվել նրա խտությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կարողանալ ընտրել նորմալ պայմաններում գազային նյութի բանաձևը նյութերի տրված եռյակից և հաշվել նրա խտությունը |
6. | Նյութի որոշում ըստ ագրեգատային վիճակի և կապերի թվի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութն ըստ ագրեգատային վիճակի և մոլեկուլում առկա կովալենտային կապերի թվի |
7. | Հեղուկ-գազ ֆազային անցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կարողանալ հաշվել հեղուկ-գազ ֆազային անցման ժամանակ ստացված էթանոլի գոլորշիների ծավալը՝ ըստ հեղուկ վիճակի ծավալի և խտության և գոլորշի-հեղուկ ծավալների հարաբերությունը |
8. | Մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային նյութերի միջև ռեակցիաներ և հաշվարկներ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ ավարտուն տեսքի բերել մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի ուրվագիրը և կատարել զանազան հաշվարկներ |
9. | Մետաղային, իոնային և մոլեկուլային կառուցվածքով նյութերի միջև ռեակցիա և հաշվարկ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ ավարտել, հավասարեցնել տարբեր բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը և կատարել զանազան հաշվարկներ |
10. | Գազային միացություններից իոնային նյութի առաջացում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Կարողանալ ընտրել այն գազային միացությունները, որոնք փոխազդում են՝ առաջացնելով իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող միացություն, հաշվել գազերի ծավալները և կովալենտային կապերի քանակը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք նյութի ֆիզիկական վիճակների վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 5Մ. | *Կարողանալ ընտրել ճիշտ պնդումը նյութի ֆիզիկական վիճակների մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային կառուցվածքով նյութերի վերաբերյալ. *Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութի բանաձևը տրված բանաձևերի քառյակից և որպես պատասխան ներկայացնել նրա հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը. *Կարողանալ ընտրել նորմալ պայմաններում գազային նյութի բանաձևը նյութերի տրված եռյակից և հաշվել նրա խտությունը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք նյութի ֆիզիկական վիճակների վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 14Մ. | *Կարողանալ համապատասխանեցնել նյութերի քիմիական բանաձևերը նորմալ պայմաններում նրանց ագրեգատային վիճակի և պինդ ագրեգատային վիճակում նրանց բյուրեղավանդակի տեսակի հետ. *Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութն ըստ ագրեգատային վիճակի և մոլեկուլում առկա կովալենտային կապերի թվի. *Կարողանալ ավարտուն տեսքի բերել մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի ուրվագիրը և կատարել զանազան հաշվարկներ |
2. | Ստուգողական աշխատանք նյութի ֆիզիկական վիճակների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 22Մ. | *Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութն ըստ ագրեգատային վիճակի և մոլեկուլում առկա կովալենտային կապերի թվի. *Կարողանալ ավարտել, հավասարեցնել տարբեր բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը և կատարել զանազան հաշվարկներ. *Կարողանալ ընտրել այն գազային միացությունները, որոնք փոխազդում են՝ առաջացնելով իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող միացություն, հաշվել գազերի ծավալները և կովալենտային կապերի քանակը |