Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Նյութի ֆիզիկական վիճակները Դիտարկել նյութի ագրեգատային վիճակը որպես նրա կարևորագույն ֆիզիկական հատկություն և բացատրել այն՝ պինդ ագրեգատային վիճակուն նրա բյուրեղավանդակի տեսակով

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ նյութի ֆիզիկական վիճակների և կառուցվածքի վերաբերյալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ ընտրել ճիշտ պնդումը նյութի ֆիզիկական վիճակների մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային կառուցվածքով նյութերի վերաբերյալ
2. Նյութի ագրեգատային վիճակի և բյուրեղավանդակի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ համապատասխանեցնել նյութերի քիմիական բանաձևերը նորմալ պայմաններում նրանց ագրեգատային վիճակի և պինդ ագրեգատային վիճակում նրանց բյուրեղավանդակի տեսակի հետ
3. Մոլեկուլային բյուրեղավանդակով նյութի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութի բանաձևը տրված բանաձևերի քառյակից և որպես պատասխան ներկայացնել նրա հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը
4. Նյութի բանաձևի ընտրություն ըստ բյուրեղավանդակի տեսակի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ ընտրել նյութի քիմիական բանաձևն՝ ըստ պինդ ագրեգատային վիճակում նրա ունեցած բյուրեղավանդակի տեսակի և հաշվել նրա որոշակի քանակով նմուշում պրոտոնների քանակը
5. Ընտրել գազային նյութի բանաձևը տրվածներից և հաշվել նրա խտությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ ընտրել նորմալ պայմաններում գազային նյութի բանաձևը նյութերի տրված եռյակից և հաշվել նրա խտությունը
6. Նյութի որոշում ըստ ագրեգատային վիճակի և կապերի թվի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութն ըստ ագրեգատային վիճակի և մոլեկուլում առկա կովալենտային կապերի թվի
7. Հեղուկ-գազ ֆազային անցում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Կարողանալ հաշվել հեղուկ-գազ ֆազային անցման ժամանակ ստացված էթանոլի գոլորշիների ծավալը՝ ըստ հեղուկ վիճակի ծավալի և խտության և գոլորշի-հեղուկ ծավալների հարաբերությունը
8. Մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային նյութերի միջև ռեակցիաներ և հաշվարկներ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կարողանալ ավարտուն տեսքի բերել մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի ուրվագիրը և կատարել զանազան հաշվարկներ
9. Մետաղային, իոնային և մոլեկուլային կառուցվածքով նյութերի միջև ռեակցիա և հաշվարկ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ ավարտել, հավասարեցնել տարբեր բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը և կատարել զանազան հաշվարկներ
10. Գազային միացություններից իոնային նյութի առաջացում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ ընտրել այն գազային միացությունները, որոնք փոխազդում են՝ առաջացնելով իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող միացություն, հաշվել գազերի ծավալները և կովալենտային կապերի քանակը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք նյութի ֆիզիկական վիճակների վերաբերյալ 00:10:00 հեշտ 5Մ. *Կարողանալ ընտրել ճիշտ պնդումը նյութի ֆիզիկական վիճակների մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային կառուցվածքով նյութերի վերաբերյալ. *Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութի բանաձևը տրված բանաձևերի քառյակից և որպես պատասխան ներկայացնել նրա հարաբերական մոլեկուլային զանգվածը. *Կարողանալ ընտրել նորմալ պայմաններում գազային նյութի բանաձևը նյութերի տրված եռյակից և հաշվել նրա խտությունը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք նյութի ֆիզիկական վիճակների վերաբերյալ 00:20:00 միջին 14Մ. *Կարողանալ համապատասխանեցնել նյութերի քիմիական բանաձևերը նորմալ պայմաններում նրանց ագրեգատային վիճակի և պինդ ագրեգատային վիճակում նրանց բյուրեղավանդակի տեսակի հետ. *Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութն ըստ ագրեգատային վիճակի և մոլեկուլում առկա կովալենտային կապերի թվի. *Կարողանալ ավարտուն տեսքի բերել մոլեկուլային և ոչ մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի ուրվագիրը և կատարել զանազան հաշվարկներ
2. Ստուգողական աշխատանք նյութի ֆիզիկական վիճակների վերաբերյալ 00:25:00 բարդ 22Մ. *Կարողանալ ընտրել մոլեկուլային բյուրեղավանդակ ունեցող նյութն ըստ ագրեգատային վիճակի և մոլեկուլում առկա կովալենտային կապերի թվի. *Կարողանալ ավարտել, հավասարեցնել տարբեր բյուրեղավանդակ ունեցող նյութերի միջև ընթացող ռեակցիայի հավասարումը և կատարել զանազան հաշվարկներ. *Կարողանալ ընտրել այն գազային միացությունները, որոնք փոխազդում են՝ առաջացնելով իոնային բյուրեղավանդակ ունեցող միացություն, հաշվել գազերի ծավալները և կովալենտային կապերի քանակը