Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ժ-շ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | Ներկայացվում են ժ և շ բաղաձայնների արտասանության և գրության կանոնները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված բառաշարքում պիտի լրացնի ժ կամ շ տառերը: |
2. | Ո՞ր արմատը կավելացնես | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Պիտի որոշի, թե տրված բառաշարքում ո՞ր արմատն ավելացնի: |
3. | Գտի՛ր ավելորդ բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքում պիտի գտնի ավելորդ բառը և ապացուցի, որ հենց այդ բառն է ավելորդը: |
4. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառակապակցության իմաստն արտահայտել մեկ բառով |
5. | Գտի՛ր հոմանիշը կամ հականիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 5Մ. | Պիտի գտնի տրված բառերի կա՛մ հոմանիշը, կա՛մ հականիշը: |
6. | Կազմի՛ր բառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Տրված բառերի արմատները պիտի գտնի, ապա, դրանք միացնելով, կազմի նոր բառեր: |
7. | Գտի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 5Մ. | ՊԻտի գտնի, թե որ բառն է հաջորդը: |
8. | Ո՞ր արմատը կավելացնես | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 6Մ. | Տրված երկու արմատից պիտի ընտրի մեկը և ավելացնի բառերի մեջ: |
9. | Գտի՛ր արմատները և միացրո՛ւ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 8Մ. | Պիտի գտնի բառերն ըստ հրահանգի, հետո դրանք միացնի ըստ տրված կաղապարի և ստանա նոր բառ: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:08:00 | հեշտ | 11Մ. | Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունից ձեռք բերած գիտելիքի և կարողության ամրապնդում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 19Մ. | Ժ-շ բաղաձայն ունեցող բառերի արտասանության և գրության ճիշտ կիրառություն և ձեռք բերած գիտելիքի և կարողությունների ամրապնդում: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:12:00 | բարդ | 9Մ. | Ժ-շ բաղաձայններ ունեցող բառերի ճիշտ գրության ստուգում: |