
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | ներկայացվում է գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությանը և ուղղագրությանը վերաբերող տեսությունը. կանոններ դրանց գրության և արտասանության շուրջ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է լրացնի բաց թողած տառերը, ապա բարձրաձայն կարդա և որոշի, թե ինչ հնչյուն է լսում: |
2. | Գտի՛ր նույնարմատ բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Գտնել նույն արմատն ունեցող բառերը: Որոշել, թե գրվող տառերը որ հնչյունով են արտասանվում: |
3. | Գտի՛ր ավելորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված չորս բառից պիտի ընտրի ավելորդը, ապա բացատրի բառի արտասանությունը և ուղղագրությունը: |
4. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառակապակցությունների իմաստն արտահայտել մեկ բառով: |
5. | Գտի՛ր հոմանիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Գտնել տրված բառերի հոմանիշները. դրանք գրվում են գ-ով, կ-ով կամ ք-ով: |
6. | Տեղադրի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված նախադասությունների բաց թողած մասերում պիտի ավելացնի համապատասխան բառը: Բառերը գ-կ-ք ուղղագրական ցանկից են: |
7. | Գտի՛ր և կազմի՛ր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պիտի գտնի տրված բառերի արմատները, ապա դրանց միացումով պիտի կազմի բարդ բառեր: |
8. | Կազմի՛ր բառեր ըստ կաղապարի | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը երկու քայլից է. նախ պիտի գտնի տրված բառերի կա՛մ հոմանիշները, կա՛մ հականիշները, կա՛մ համապատասխան արմատը, ապա կազմի բառեր՝ ըստ տրված կաղապարի: |
9. | Գտի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Պիտի գուշակի բառն ըստ նկաարգրության կամ հարցադրման: Պատասխան բառերը գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության շուրջ են; |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:10:00 | միջին | 16Մ. | Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. գիտելիքի և կիրառելու կարողության ամրապնդում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:10:00 | միջին | 15Մ. | Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. ձեռքբերածի ամրապնդում: |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:07:00 | հեշտ | 9Մ. | Գ-կ-ք բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. ձեռք բերած գիտելիքի և կիրառելու կարողության ստուգում: |