Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Երկհնչյունների արտասանությունը և ուղղագրությունը | Ներկայացվում են երկհնչյունների արտասանության և ուղղագրության կանոնները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Բառերի բաց թողած տեղերում պետք է լրացնել տառերը: |
2. | Ո՞ր տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված բառաշարքի բառերի բաց թողած մասերում պիտի լրացնի համաապտասխան տառերը: |
3. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված բառակապակցություններն արտահայտել մեկ բառով: Դրանք գրվում են յա-ով: |
4. | Դո՛ւրս գրիր համապատասխան բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքից, նախադասություններից պիտի դուրս գրի յա-ով կամ իա-ով գրվող բառերը: |
5. | Գտի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը 2 քայլից է. նախ պիտի գտնել պահանջին համապատասխանող բառը, ապա դրա՝ երկհնչյունով գրվող հոմանիշը, հականիշը և այլն: |
6. | Ավելացրո՛ւ բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված են նախադասություններ, որոնցում բառեր են բաց թողնված: համաապտասխան բառերը տրված են ճիշտ և սխալ գրությամբ: Աշակերտը պիտի ընտրի յուրաքանչյուր նախադասության մտքին համապատասխան և ճիշտ գրությամբ բառը: |
7. | Գտի՛ր ավելորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքից պիտի առանձնացնի ավելորդ բառը: |
8. | Կազմի՛ր բառ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Տրված արմատները միացնելով՝ աշակերտը պիտի ստանա բառ, ապա բացատրի ուղղագրությունը: |
9. | Գուշակի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ըստ նկարագրության կամ հարցադրման գտնի բառը, ապա բացատրի ուղղագրությունը: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ Երկհնչյունների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:07:00 | միջին | 9Մ. | Երկհնչյունների արտասանության և ուղղագրության շուրջ սովորածի յուրացում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ Երկհնչյունների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:10:00 | միջին | 18Մ. | Ձեռք բերած գիտելիքի ամրապնդում: |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ Երկհնչյունների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:15:00 | միջին | 18Մ. | Թեմայի շուրջ ձեռքբերած գիտելիքի և դրակիրառության ստուգում: |