
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | Ներկայացվում են դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության կանոնները: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված բառերի բաց թողած տեղերում լրացնել համապատասխան տառերը: Պարզել արտասանության և գրության տարբերությունները: |
2. | Գտի՛ր նույնարմատ բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքից պիտի գտնի նույն արմատն ունեցող բառերը և որոշի արտասանությունը: |
3. | Գտի՛ր նույն վերջածանցն ունեցող բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքից պիտի դուրս գրի համապատասխան նախածանց կամ վերջածանց ունեցող բառերը:Ապա պիտի որոշի, թե ինչպես են արտասանվում դ-տ-թ հնչյունները: |
4. | Գտի՛ր արմատները և միացրո՛ւ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պիտի վերլուծել, առանձնացնել տրված բառերի արմատները, դրանք միացնել և կազմել բառեր ըստ հրահանգի: |
5. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառակապակցության իմաստը պետք է արտահայտել մեկ բառով, ապա այդ բառը բառակազմորեն վերլուծել: Ընտրելիք բառերը գրվում են դ-ով, տ-ով կան թ-ով: |
6. | Տեղադրի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Նախադասությունների մեջ ավելացնել տրված բառերից համապատասխան իմաստ ունեցողը: |
7. | Գտի՛ր հոմանիշը կամ հականիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Գտնել տրված բառերի հոմանիշները կամ հականիշները: Այդ բառերը վերլուշել բառակազմորեն: |
8. | Գտի՛ր և միացրո՛ւ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը երկու քայլից է. ըստ հրահանգի գտնել երկու բառ կամ արմատ, ապա դրանք միացնել տրված կաղապարի համաձայն: |
9. | Գուշակի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Պետք է գտնի համապատասխան բառն ըստ նկարագրության կամ հարցադրման: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:08:00 | հեշտ | 10Մ. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը թեմայից սովորածի ամրապնդում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:10:00 | միջին | 18Մ. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության շուրջ ձեռք բերած գիտելիքի ամրապնդում: |
2. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:20:00 | հեշտ | 7Մ. | Դ-տ-թ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. թեմայից ձեռք բերած գիտելիքի և կիրառելու կարողության ստուգում: |