Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը: Բ-Պ-Փ | Բ-Պ-Փ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը. տեսական նյութ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Լրացրո՛ւ տառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված բառերի բաց թողած տեղերում ավելացնել անհրաժեշտ բառը՝ բ, պ, փ: |
2. | Գտի՛ր նույնարմատ բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքում պիտի գտնել նույնարմատ բառերը: |
3. | Գտի՛ր ըստ կաղապարի | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է բառերը բառակազմորեն վերլուծի և գտնի նույն նախածանցն ունեցող բառերը: |
4. | Գտի՛ր բառն ըստ հրահանգի | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը երկու քայլից է. պիտի գտնի բառն ըստ հահանգի, ապա դրա բառակազմական պատկերը պիտի ներկայացնի և նշի բառի տեսակն ըստ կազմության: |
5. | Գտի՛ր հոմանիշը կամ հականիշը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը երկու քայլից է: Աշակրտը պիտի գտնի տրված բառերի հոմանիշնրը կամ հականիշները, ապա պիտի բառակազմորեն վերլուծի դրանք: |
6. | Գտի՛ր և կազմի՛ր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը երկու քայլից է. պիտի գտնի տրված բառրի արմատնեը, ապա դրանք միացնի և ստանա նոր բառ: Պիտի ապացուցի նոր բառի գրությունը: |
7. | Տեղադրի՛ր համապատասխան բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված նախադասությունների բաց թողած հատվածում պիտի գտնի զտեղվող համապատասխան բառը: |
8. | Գտի՛ր շարքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 5Մ. | Վարժությունը երկու քայլից է. առաջին քայլով պիտի բառերի բաց թողած տառերը լրացնի, երկրորդ քայլով՝ պիտի գտնի համաապտասխան շարքն ըստ հրահանգի: |
9. | Գուշակի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Պիտի գուշակի բառն ըստ հարցադրման կամ նկաարգրության: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ Բ-պ-փ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:08:00 | հեշտ | 19Մ. | Բ-պ-փ բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության շուրջ յուրացման առաջադրանք: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ Բ-պ-փ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:07:00 | հեշտ | 15Մ. | Բ-պ-փ բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության կանոնների յուրացման ամրապնդում: |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ Բ-պ-փ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը | 00:12:00 | միջին | 9Մ. | Բ-պ-փ բաղաձայնների արտասանության և ուղղագրության շուրջ անցածի իմացության և կիրառելու կարողության ստուգում: |