
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հնչյուն և տառ | Հակիրճ ներկայացվում են հնչյունի և տառի սահմանումները, իսկ տեսանյութում անդրադարձ է կատարվում նաև հնչյունների արտասանությանը և գրությանը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր պահանջվող բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հարկավոր է նշել պահանջվող տառով գրվող բառերը |
2. | Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Տրված երեք բառերում պետք է լրացվեն բաց թողնված տառերը |
3. | «Յ»-ո՞վ, թե՞ առանց «յ-»-ի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պահանջվում է տրված բառերից յուրաքանչյուրի կողքին նշել՝ այդ բառում «յ» պե՞տք է գրվի, թե՞ ոչ: |
4. | Լրացրո՛ւ անհրաժեշտ տառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Տրված երեք բառերում պետք է լրացվեն անհրաժեշտ տառերը |
5. | Ընտրի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Երկու բառազույգերից յուրաքանչյուրում պետք է ընտրել այն բառը, որի մեջ ը պիտի գրվի |
6. | Գրի՛ր համապատասխան բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Ըստ նկարների՝ պետք է գրվեն համապատասխան բառերը, որոնք միմյանցից տարբերվում են մեկ կամ երկու տառով |
7. | Ամբողջացրո՛ւ բառերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բառերը պետք է ամբողջացվեն ՝ լրացնելով անհրաժեշտ տառով, և գրի առնվեն |
8. | Քանի՞ «ղ» | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պահանջվում է որոշել տրված բառերում «ղ»-երի թիվը |
9. | Որոշի՛ր շարքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Հարկավոր է գտնել, թե որ շարքի բոլոր բառերն են գրվում պահանջվող տառով |
10. | Հաշվի՛ր վանկերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրվածներից հարկավոր է ընտրել այն բառերը, որոնց վանկերի թիվը հավասար է գրված ձայնավորների թվին, կամ այն բառերը, որոնցում գրված ձայնավորների թիվը պակաս է վանկերի թվից |
11. | Հաշվի՛ր տառերն ու հնչյունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքն ուղղագրական և ուղղախոսական արժեք ունի: Պահանջվում է հաշվել, թե տրված նախադասության մեջ քանի անգամ է գրվել այս կամ այն տառը, և քանի անգամ է արտասանվում համապատասխան հնչյունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հնչյուն, տառ, ուղղագրություն | 00:10:00 | բարդ | 9Մ. | Առաջադրանքներ «Հնչյուն, տառ, ուղղագրություն» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Հնչյուն, տառ, ուղղագրություն | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ «Հնչյուն, տառ, ուղղագրություն» թեմայից |
2. | Հնչյուն, տառ, ուղղագրություն | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ «Հնչյուն, տառ, ուղղագրություն» թեմայից |