Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բառակապակցություն և դարձվածք | Տրված է բառակապակցության սահմանումը, հակիրճ ներկայացված են բառակապակցության և դարձվածքի ընդհանրություններն ու տարբերությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բառակապակցությո՛ւն կազմիր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Տրված բառերով հարկավոր է 3 բառակապակցություն կազմել |
2. | Գրի՛ր բառակապակցությամբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված բարդ բառերի իմաստները պետք է արտահայտվեն բառակապակցություններով |
3. | Գտի՛ր անհրաժեշտ ափսեները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է բառերի կապակցելիությանը: Պահանջվում է որոշել, թե երեք բառերից որ երկուսի հետ կարող է բառակապակցություն կազմել տրված բառը |
4. | Գտի՛ր գուլպայի զույգը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է բառերի կապակցելիությանը և պետք է կատարվի երկու քայլով: Նախ հարկավոր է նշել երեք գուլպաներից այն մեկը, որի վրա գրված բառը, կարող է բառակապակցություն կազմել տրված բառի հետ, այնուհետև գրել կազմված բառակապակցությունը |
5. | Գտի՛ր դարձվածքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Երեք բաժակների վրա գրված են բառակապակցություններ, որոնցից մեկը դարձվածք է: Պետք է որոշել, թե ո՛ր բաժակը չպետք է լինի դարակի վրա, այսինքն՝ որի վրա գրված բառակապակցությունն է մյուսներից տարբեր, այսինքն՝ դարձվածք |
6. | Որոշի՛ր ուղղությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ըստ ուղեցույցի վրա գրված բառերի՝ հարկավոր է որոշել, թե ո՛ր ճանապարհն է «փակ» մեքենայի համար, այսինքն՝ գտնել, թե ուղեցույցի վրա գրված բառերից որի հետ բառակապակցություն չի կազմի տրված բառը |
7. | Գտի՛ր պակասող մասնիկը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է հոմանիշների կապակցելիությանը: Հարկավոր է գտնել, թե լեգոյի երկու մասնիկներից որի վրա գրված բառը կարող է կապակցվել մյուս երեք մասնիկների վրա գրված հոմանիշներից յուրաքանչյուրի հետ |
8. | Նշի՛ր իմաստը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Հարկավոր է տրված երեք իմաստների մեջ գտնել և նշել համապատասխան դարձվածքի իմաստը |
9. | Ընտրի՛ր մատիտը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Հարկավոր է ընտրել այն մատիտը, որի վրա գրված դարձվածքն արտահայտում է տրված իմաստը |
10. | Դարձվածքը փոխարինի՛ր բառով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է դարձվածք-բառ համարժեքությանը: Հարկավոր է տրված բառերից ընտրել դարձվածքին համարժեք բառը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բառ, բառակապակցություն, դարձվածք | 00:10:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ «Բառ, բառակապակցություն, դարձվածք» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բառ, բառակապակցություն, դարձվածք | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ «Բառ, բառակապակցություն, դարձվածք» թեմայից |
2. | Բառ, բառակապակցություն, դարձվածք | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ «Բառ, բառակապակցություն, դարձվածք» թեմայից |