
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվական | Թվականի ընդհանուր բնութագիրը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քանի՞ «ր» | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է նշել, թե տրված թվականներից որը քանի «ր»-ով է գրվում |
2. | Հանի՛ր ավելորդ փուչիկը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Փուչիկներից երեքի վրա թվականներ են գրված, մեկի վրա՝ ոչ: Հարկավոր է նշել այդ փուչիկը |
3. | Ամբողջացրո՛ւ առածները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Առածներում հարկավոր է լրացնել անհրաժեշտ թվականները՝ հիմնվելով առածների իմացության կամ տրամաբանության վրա |
4. | Գրի՛ր բառերով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է թվականների ուղղագրւթյանը. թվանշաններով գրված թվերը պետք է գրել բառերով |
5. | Գտի՛ր բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Հարկավոր է գրել տրված իմաստին համապատասխանող բառը (այն կազմված է թվականից) |
6. | Նշի՛ր անհրաժեշտ բառերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված բառերից պետք է ընտրել թվականները (քանակական և դասական) |
7. | Օգնի՛ր փոստատարին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է դասական թվականների ուղղագրությանը. պետք է բառերով գրել տրված թվականները |
8. | Տեղափոխի՛ր աղյուսը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Հարկավոր է աղյուսների վրա գրված թվականների հիման վրա որոշել, թե ո՛ր մեքենայով պետք է տեղափոխել տրված աղյուսը |
9. | Հաշվի՛ր արմատներն ու բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Հարկավոր է հաշվել տրված թվակնների կազմում եղած արմատների (տարբեր) և բառերի թիվը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվական | 00:10:00 | միջին | 15Մ. | Թվական |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվական | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Թվական |
2. | Թվական | 00:20:00 | միջին | 17.5Մ. | Թվական |