Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Առարկա, հատկանիշ և գործողություն ցույց տվող բառեր | Ներկայացված են գոյականը, ածականը և բայը՝ համապատասխան քերականական կարգերով (տեսակ, թիվ, հոլով, խոնարհում)՝ առանց եզրույթները նշելու, բերված են օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գտի՛ր գուլպայի զույգը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված են բայահիմքերը և ել, ալ վերջավորությունները: Հարկավոր է որոշել, թե ո՛ր վերջավորությամբ բայ կկազմվի տրված հիմքից |
2. | Առարկա և գործողություն ցույց տվող բառե՛ր կազմիր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված ածականից պետք է գոյական և բայ կազմել |
3. | Գործողություն ցույց տվող բառե՛ր կազմիր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված ածականներից պետք է բայեր կազմել |
4. | Գործողություն ցույց տվող նույնարմատ բա՛ռ գրիր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված գոյականներից պետք է բայեր կազմել |
5. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գրել տրված հարադրական բայերի համադրական համարժեքները |
6. | Լրացրո՛ւ առածները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առածները հարկավոր է լրացնել տրված ածականներից մեկով՝ հիմնվելով առածների իմացության կամ նախադասության հետ բառի տրամաբանական կապի վրա |
7. | Որոշի՛ր շարժման ուղղությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված տարբեր բայաձևերից հարկավոր է կազմել անորոշի ձևը և ըստ վերջավորության՝ որոշել պատկերված երեխաների շարժման ուղղությունը |
8. | Առարկա ցույց տվող բա՛ռ կազմիր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված երկու բայերից մեկի հիմքից -վածք ածանցով կարող է գոյական կազմվել: Հարկավոր է նշել այդ բայը և գոյականը գրել պատասխանի վանդակում |
9. | Հանի՛ր ավելորդ փուչիկը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Փուչիկների վրա առարկա և հատկանիշ ցույց տվող բառեր են գրված: Փնջում պետք է գտնել այն մեկ փուչիկը, որի վրա գրված բառը մյուսներից տարբեր է |
10. | Ամբողջացրո՛ւ առածները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրել առածներից յուրաքանչյուրին մտքով համապատասխանող բառերը և դրանք անհրաժեշտ ձևերով տեղադրել բաց թողնված տեղերում |
11. | Վերջին արմատով բա՛ռ կազմիր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված բարդ բառերը պետք է ենթարկել բառակազմական վերլուծության և վերջին արմատներով բայեր կազմել |
12. | Ամբողջացրո՛ւ նախադասությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված գոյականները անհրաժեշտ հոլովաձևերով հարկավոր է լրացնել նախադասությունների բաց թողնված տեղերում |
13. | Գտի՛ր ձեռնոցի զույգը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Վեց ձեռնոցների վրա գրված են հոլովիչները: Հարկավոր է որոշել, թե ո՛ր վերջավորությամբ կկազմվի յոթերորդ ձեռնոցի վրա գրված գոյականի սեռականը և այդպիսով գտնել ձեռնոցի զույգը |
14. | Կախի՛ր շապիկը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված են պարանի վրա կախված երկու խումբ շապիկներ, որոնց վրա գրված բառերի հոգնակին կազմվում է -եր և -ներ վերջավորություններով: Պետք է որոշել հինգերորդ շապիկի վրա գրված բառի հոգնակիի կազմությունը և ըստ դրա նշել, թե ո՛ր պարանին պիտի կախել շապիկը: |
15. | Բառակապակցություննե՛ր կազմիր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4.5Մ. | Տրված գոյականները համապատասխան հոլովաձևերով պետք է կապել բայի հետ՝ կազմելով բառակապակցություններ |
16. | Հավաքի՛ր փազլը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրվածներից պետք է ընտրվեն այն բառերը, որոնք կարող են գործածվել թե՛ իբրև հասարակ, թե՛ իբրև հատուկ անուններ |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառեր | 00:10:00 | միջին | 16Մ. | Առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառեր |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառեր | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառեր |
2. | Առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառեր | 00:20:00 | միջին | 29.5Մ. | Առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառեր |