Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Միավանկ և բազմավանկ բառեր | Բառերի մեջ վանկերի քանակի մասին ունեցած գիտելիքների ամրակայում: Տարբեր քանակությամբ վանկեր ունեցող բառերի տարբերակում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն, թե տրված վանկը միավանկ է, երկվա՞նկ, թե՞ բազմավանկ: Ապա նշում են ճիշտ պատասխանը |
2. | Քանի՞ վանկ ունի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է վանկերի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
3. | Ո՞ր բառի դիմաց է սխալ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որի դիմաց սխալ է գրված նրա տեսակը՝ ըստ վանկերի քանակի |
4. | Ո՞ր շարքում կտեղադրես | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները հաշվում են տրված բառի վանկերի քանակը և որոշում, թե որ բառաշարքի բառերն ունեն նույն քանակությամբ վանկեր |
5. | Քանի՞ բառ կա | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները նախ պետք է հաշվեն, թե քանի բառ կա պահանջվող վանկերի քանակով, ապա գրեն այդ քանակին համապատասխան թիվը |
6. | Նշի՛ր բառաշարքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է վանկերի մասին ունեցած գիտելիքնքերի ամրապնդմանը |
7. | Հաշվի՛ր բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները նախ պետք է ընթերցեն տեքստը, ապա հաշվեն տրված քանակով վանկեր ունեցող բառերի քանակը և նշեն համապատասխան թիվը |
8. | Գրի՛ր համապատասխան վանդակներում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է հաշվեն տրված բառերի վանկերի քանակը և գրեն համապատասխան վանդակներում |
9. | Արտագրի՛ր պահանջվող բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է բառաշարքից գտնեն և արտագրեն միայն պահանջվող բառերը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Միավանկ, բազմավանկ բառեր» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 12Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով ամփոփվում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Միավանկ, բազմավանկ բառեր» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 17Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով ամրապնդվում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Միավանկ, բազմավանկ բառեր» թեմայից | 01:00:00 | միջին | 20Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված են այն առաջադրանքները, որոնց միջոցով ստուգվում են սովորողների՝ գիտելիքները գործնականում կիրառման կարողությունները |