Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նախադասություն | Նախադասության սահմանում և ճանաչում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տեղադրի՛ր համապատասխան բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասությունների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը |
2. | Որո՞նք են նախադասությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասությունների մասին ունեցած գիտելիքների կիրառման կարողությունների զարգացմանը |
3. | Նշի՛ր ճիշտ գրված նախադասությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողություններին |
4. | Նախադասությո՞ւն է, թե՞ ոչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասությունների մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
5. | Գրի՛ր համապատասխան թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է կռահեն, թե ինչ թվեր են գրված նախադասությունների կողքին: Այդ թվերը ցույց են տալիս նախադասւթյան կազմի մեջ մտնող անդամների քանակը: Ապա գրում են տրված նախադասության անդամների քանակին համապատասխանող թիվը |
6. | Ո՞ր բառերը կհանես | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կամրապնդեն նախադասության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները: Նրանք պետք է նշեն նախադասության գլխավոր անդամներին |
7. | Նշի՛ր հարցը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները նախ պետք է ընտրեն գործողություն ցույց տվող բառը, ապա որոշեն հարցը և նշեն |
8. | Լրացրո՛ւ նախադասությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Նախադասություններում բաց է թողած գործողություն ցույց տվող բառը: Սովորողները տրված բառաշարքից պետք է ընտրեն այն և գրեն բաց թողած տեղում |
9. | «Հավաքի՛ր» նախադասությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները տրված բառերով պետք է կազմեն նախադասւթյուն՝ չմոռանալով, որ նախադասությունը սկսվում է մեծատառով, վերջում դրվում է վերջակետ |
10. | Ստացի՛ր նախադասություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է ըստ հարցերի հերթականության դասավորեն տրված բառերը և ստանան նախադասություն |
11. | Ուղղի՛ր սխալները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը |
12. | Կազմի՛ր նախադասություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է կազմեն նախադասություն առարկա և գործողություն ցույց տվող բառերով |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Նախադասություն» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ նախադասության մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Նախադասություն» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 24Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասության մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Նախադասություն» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 22Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասության մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |