Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ձայնավորների ուղղագրությունը բառասկզբում: Եվ-ի ուղղագրությունը | Սովորղները կծանոթանան և-ի ուղղագրությանը և ձայնավորների ուղղագրությանը բառասկզբում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր համապատասխան պատկերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն պատկերը, որի անվան գրության մեջ կա 2 հնչյունի նշան հանդիսացող տառ |
2. | Որ բառերն են պատկանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները նշում են այն բառերը, որոնք պատկանում են տրված բառի ուղղագրությանը |
3. | Որ բառի սկզբում է գրվում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն և նշեն այն բառը, որի սկզբում գրվում է տրված տառը |
4. | Որ բառն է սխալ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն սխալ գրված բառը |
5. | Որ տառը պետք է տեղադրել | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների զարգացմանը |
6. | Որն է «ավելորդը» | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները կկրկնեն ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները |
7. | Ոզնիներն ու խնձորները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է նշան այն թվանշանը, որը կրող ոզնին տանում է պահանջվող խնձորը |
8. | Նշի՛ր համապատսխան շարքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերում բաց է թողած նույն տառը |
9. | Գրի՛ր պատկերի անունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է գրեն պատկերի անունը՝ զարգացնելով ձայնավորների, և-ի ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները |
10. | Գրի՛ր երկու տառ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է դատարկ սյունակներում գրեն երկու տառ այնպես, որ ստացվեն բառեր |
11. | Գրի՛ր պահանջվող բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է ընթերցեն քառատողը, ապա գտնեն այն բառը, որում 2 հնչյունի նշան հանդիսացող տառ կա և գրեն այն |
12. | Գրի՛ր պատկերի անունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները կկրկնեն բառասկզբում ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները |
13. | Արտագրի՛ր՝ ուղղելով սխալը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է արտագրեն նախադասությունը՝ ուղղելով սխալը |
14. | Որ բառը պետք է տեղադրել | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները |
15. | Տեղադրի՛ր և գրի՛ր | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքների միջոցով սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:50:00 | միջին | 23Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների արդյունավետ յուրացմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 22Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով ստուգվում են սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |