Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բաղաձայնների ուղղագրությունը | Սովորողները ընդհանուր պատկերացում կկազմեն բաղաձայնների ուղղագրության վերաբերյալ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ո՞ր տառով է սկսվում և վերջանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները կկրկնեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |
2. | Նշի՛ր համապատասխան բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կամրապնդեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը |
3. | Ո՞րն է սխալ գրված | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որը սխալ է գրված |
4. | Որ տառը կտեղադրես | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |
5. | Նշի՛ր համապատասխան տառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները կկրկնեն բաղաձայնների ուղղագրության վերաբերյալ իրենց ունեցած գիտելիքները |
6. | Որ բառում պետք է գրել | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որի բաց թողած տեղում գրվում է տրված տառը |
7. | Նշի՛ր նախադասությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված են երեք նախադասություն, որից մեկում թույլ է տրված ուղղագրական սխալ: Սովորողները պետք է նշեն այն նախադասությունը, որի մեջ կա ուղղագրական սխալ |
8. | Արտագրի՛ր՝ գրելով ճիշտը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն սխալ գրված բառը և արտագրեն այն |
9. | Գրի՛ր բաց թողած տառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը |
10. | Լրացրո՛ւ բաց թողած տառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողնրի բաղաձայնների ուղղագրրւթյան մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |
11. | Նշի՛ր նույն ուղղագրությանը պատկանող բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները կամրապնդեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները |
12. | Քանի բառ կա | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորղները պետք է հաշվեն, թե բառաշարքում քանի բառ կա, որ պատկանում է այս կամ այն ուղղագրությանը |
13. | Քանի՞ բառ է սխալ գրել | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կամրապնդեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |
14. | Քանի՞ սխալ է կատարել Քաջ Նազարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն նախադասությունը և որոշեն, թե որ բառերն է սխալ գրել Քաջ Նազարը: Ապա նրանք պետք է գրեն սխալ գրած բառերի քանակին համապատասխան թիվը և նախադասության ճիշտ տարբերակը |
15. | Բուի կոնֆետները | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք ընտրեն համապատասխան անունը կրող կոնֆետը և գրեն այդ անունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 25Մ. | Ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 18Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված վարժությունները նպաստում են սովորողների՝ բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների արդյունավետ յուրացմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 32Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով ստուգվում է սովորողների՝ բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |