Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ | Հնչյունաբանական գիտելիքների ու կարողությունների ամրակայում՝ գրավոր խոսքի և ուղղախոսական սխալների շտկման նպատակով |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր բառաշարքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերը սկսվում են ձայնավորով կամ բաղաձայնով |
2. | Նշի՛ր ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների քանակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորողները պետք է հաշվեն բառում հնչյունների և տառերի քանակը և նշեն այն |
3. | Քանի՞ բառ կա | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է հաշվեն, թե քանի ձայնավորով կամ բաղաձայնով սկսվող բառ կա տված բառաշարքում և գրեն այդ քանակին համապատասխան թվանշանը |
4. | Քանի ձայնավոր ու բաղաձայն հնչյուն կան | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է հաշվեն ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների քանակները և գրեն դրանք |
5. | Ո՞ր հնչյունն է կրկնվում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողները նախ գտնում են, թե որ տառն է կրկնվում բոլոր բառերում ապա՝ գրում այդ տառը |
6. | Ո՞ր ձայնավորը պետք է տեղադրել | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն այն միակ ձայնավորը, որի միջոցով կարելի է կազմել բառեր |
7. | Նշի՛ր ճիշտ դատողությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված են դատողություններ: Սովորողները պետք է ճիշտ դատողության կողքին գրեն 1, սխալ դատողության կողքին՝ 0 |
8. | Որ բառը կստացվի | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողնեերը պետք է փոխեն բառի ձայնավորը տրված ձայնավորով և ստանան նոր բառ |
9. | Որ ձայնավորն է միակ կրկնվողը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է գտնեն այն միակ ձայնավորը, որը կրկնվում է բառերում |
10. | Գրի՛ր բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները կստանան բառեր՝ միավորելով ձայնավորներն ու բաղաձայնները |
11. | Գրի՛ր համապատասխան վանդակներում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները պետք է որոշեն, թե տրված բառերից որն է ձայնավորով սկսվում և որը՝ բաղաձայնով, ապա գրի համապատասխան վանդակներում |
12. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սովորողները պետք է տրված նկար-բառի ձայնավորները և բաղաձայնները գրեն աղյուսակի համապատասխան տողերում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 13Մ. | Սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 22Մ. | Աշխատանքն ընդգրկում է առաջադրանքներ, որոնք նպաստում են թեմայի արդյունավետ յուրացմանը |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 19Մ. | Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով ստուգվում է սովորողների՝ ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները |