Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հայերենի հնչյունները | Հայերենի հնչյունները. ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Որոշի՛ր ավելորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Ճանաչողական բնույթի առաջադրանք է ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների վերաբերյալ: Սովորողներիը որոշելով, թե տրված տառերին համապատասխանող հնչյունները բաղաձայն են, թե ձայնավոր՝ ընտրում են այն միակ հնչյունը, որը տարբերվում է մյուսներից: |
2. | Քանի՞ բաղաձայն ու ձայնավոր կա | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կրկնում են ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները՝ որոշելով, թե քանի ձայնավոր կամ բաղաձայն հնչյուն կա տրված բառում: |
3. | Ո՞ր հնչյունն է կրկնվում | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները պետք է նախ անվանեն պատկերները, ապա այդ անվանումները հնչյունային վերլուծության ենթարկելով որոշեն այն հնչյունը, որը կրկնվում է բոլոր անուններում: |
4. | Գնացքի «ուղևորները» | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները գործնականում կիրառում են իրենց գիտելիքները ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների վերաբերյալ: |
5. | Ճի՞շտ է, որ... | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ձայնավորների (է-ե, օ-ո, ը) ուղղագրության վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների ամրապնդմանը: Ինչպես նաև սովորողները խորացնում են իրենց գիտելիքները «հնչյուն» և «տառ» հասկացությունների վերաբերյալ: |
6. | Գրի՛ր պատկերի անունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սովորողները նախ անվանում են պատկերները, ապա այդ անվանումները հնչյունային վերլուծության են ենթարկում, որպեսզի կատարեն առաջադրված պահանջը: |
7. | Ընտրի՛ր ձայնավորով և բաղաձայնով սկսվող բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը; Սովորողներն ընտրելով պահանջվող բառը՝ կատարում են ընդօրինակման բնույթի արտագրություն (արտագրում են ընտրած բառը): |
8. | Արտագրի՛ր՝ ըստ այբբենական հաջորդականության | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ճանաչողական բնույթի առաջադրանք է, որի կատարման ընթացքում սովորողները որոշում են, թե, ըստ բառերի առաջին տառերի այբբենական հաջորդականության, ինչ հերթականությամբ պետք է գրել տրված բառերը: Ապա կատարում են ընդօրինակման բնույթի արտագրություն՝ այդ հաջորդականությամբ գրելով բառերը: |
9. | Աղյուսակում արտագրի՛ր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները: |