Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Հետայբբենական շրջան Հետայբբենական շրջան

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ո՞ր տառն է կրկնվում 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Սովորողներն ընթերցում են բառերը, գտնում այն տառը, որը կրկնվում է բոլոր բառերում և գրում այն՝ ամրապնդելով տառապատկերներն ամբողջական ընկալելու կարողությունները:
2. Անգետիկի բառերը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 3Մ. Սովորողները գտնում են բաց թողած տառը, մտքով լրացնում, ապա գրում ամբողջական բառը՝ գործնականում կիրառելով լեզվական գիտելիքները:
3. Ընտրի՛ր բառը, բառակապակցությունը, նախադասությունը 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ լեզվական տարբեր միավորները (բառ, բառակապակցություն, նախադասություն) տարբերակելու և դրանք գրելու կարողությունների ամրապնդմանը:
4. Նախադասության բառերի քանակը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 5Մ. Առաջադրանքը նպաստում է նախադասություններ ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը:
5. Գուշակի՛ր՝ ո՞ր տառն է բաց թողնված 3 տեսակ - վերլուծական միջին 5Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կկրկնեն իրենց լեզվական գիտելիքները, ինչպես նաև կամրապնդեն նախադասություններ ընթերցելու և գրելու կարողությունները:
6. Տեղադրի՛ր բառերն ու բառակապակցությունները 3 տեսակ - վերլուծական միջին 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է ինչպես սովորողների՝ բառերը և բառակապակցությունները տարբերակելու, այնպես էլ բառերն ու բառակապակցություններն ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը:
7. Ո՞ր նախադասությունն է գրված 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Առաջադրանքը նպաստում է նախադասություններ կազմելու, ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը:
8. Արտագրի՛ր նախադասությունը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասություններն ընթերցելու և գրելու կարողությունները, ինչպես նաև ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը: