Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Հետայբբենական շրջան | Հետայբբենական շրջան |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ո՞ր տառն է կրկնվում | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողներն ընթերցում են բառերը, գտնում այն տառը, որը կրկնվում է բոլոր բառերում և գրում այն՝ ամրապնդելով տառապատկերներն ամբողջական ընկալելու կարողությունները: |
2. | Անգետիկի բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Սովորողները գտնում են բաց թողած տառը, մտքով լրացնում, ապա գրում ամբողջական բառը՝ գործնականում կիրառելով լեզվական գիտելիքները: |
3. | Ընտրի՛ր բառը, բառակապակցությունը, նախադասությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ լեզվական տարբեր միավորները (բառ, բառակապակցություն, նախադասություն) տարբերակելու և դրանք գրելու կարողությունների ամրապնդմանը: |
4. | Նախադասության բառերի քանակը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է նախադասություններ ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը: |
5. | Գուշակի՛ր՝ ո՞ր տառն է բաց թողնված | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կկրկնեն իրենց լեզվական գիտելիքները, ինչպես նաև կամրապնդեն նախադասություններ ընթերցելու և գրելու կարողությունները: |
6. | Տեղադրի՛ր բառերն ու բառակապակցությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է ինչպես սովորողների՝ բառերը և բառակապակցությունները տարբերակելու, այնպես էլ բառերն ու բառակապակցություններն ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը: |
7. | Ո՞ր նախադասությունն է գրված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է նախադասություններ կազմելու, ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը: |
8. | Արտագրի՛ր նախադասությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասություններն ընթերցելու և գրելու կարողությունները, ինչպես նաև ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը: |