Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Բառի կազմում և ընթերցում Բառի կազմում և ընթերցում

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. «Բնակեցրո՛ւ» տառերին 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս կսովորեն տրված հնչյուն-տառերը միավորել բառերին և նոր բառեր ստանալ:
2. Ո՞ր տառը կտեղադրես 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 3Մ. Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս կսովորեն տրված հնչյուն-տառերը միավորել բառերին և նոր բառեր ստանալ:
3. «Լուծի՛ր» վարժությունը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 3Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացմանը; Սովորողները տրված տառը միացնելու կամ բառից տրված տառը հանելու միջոցով պետք է ստանան նոր բառ:
4. Թոմը և Ջերին 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների գրավոր խոսքի տեխնիկական, գրաֆիկական, ուղղագրական և բովանդակային առանձնահատկություններն ընկալելու կարողությունների մշակմանը:
5. «Քանդված» բառեր 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է ստանան բառեր՝ տառերի տեղերի փոփոխությամբ:
6. Ստացի՛ր բառ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Սովորողները կկազմեն և կգրեն բառեր՝ տրված բառի մեջ մտնող տառերի փոփոխությամբ:
7. Բառաշղթա 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է դիտողունակության, վերլուծական մտածողության կարողությունների զարգացմանը: Նրանք կորոշեն, թե որ բառերն են գրված բառաշղթայում և, ըստ տրված հաջորդականության, կգրեն այդ բառերը:
8. Գտի՛ր գաղտնագիրը 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 6Մ. Պատկերների մեջ գրված տառերը մտքով տեղադրելով գաղտնագրում տրված համապատասխան պատկերների մեջ՝ սովորողները կստանան բառը և կգրեն այն:
9. Կազմի՛ր մեկ բառ և գրի՛ր 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Սովորողները նախ տրված նկար-բառերը ենթարկում են հնչյունատառային վերլուծության: Ապա նրանք որոշում են տրված վանդակներին համապատասխան տառերը, դրանցով կազմում են մեկ բառ և գրում այն: