Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բառի կազմում և ընթերցում | Բառի կազմում և ընթերցում |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | «Բնակեցրո՛ւ» տառերին | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս կսովորեն տրված հնչյուն-տառերը միավորել բառերին և նոր բառեր ստանալ: |
2. | Ո՞ր տառը կտեղադրես | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս կսովորեն տրված հնչյուն-տառերը միավորել բառերին և նոր բառեր ստանալ: |
3. | «Լուծի՛ր» վարժությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացմանը; Սովորողները տրված տառը միացնելու կամ բառից տրված տառը հանելու միջոցով պետք է ստանան նոր բառ: |
4. | Թոմը և Ջերին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների գրավոր խոսքի տեխնիկական, գրաֆիկական, ուղղագրական և բովանդակային առանձնահատկություններն ընկալելու կարողությունների մշակմանը: |
5. | «Քանդված» բառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները պետք է ստանան բառեր՝ տառերի տեղերի փոփոխությամբ: |
6. | Ստացի՛ր բառ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները կկազմեն և կգրեն բառեր՝ տրված բառի մեջ մտնող տառերի փոփոխությամբ: |
7. | Բառաշղթա | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է դիտողունակության, վերլուծական մտածողության կարողությունների զարգացմանը: Նրանք կորոշեն, թե որ բառերն են գրված բառաշղթայում և, ըստ տրված հաջորդականության, կգրեն այդ բառերը: |
8. | Գտի՛ր գաղտնագիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պատկերների մեջ գրված տառերը մտքով տեղադրելով գաղտնագրում տրված համապատասխան պատկերների մեջ՝ սովորողները կստանան բառը և կգրեն այն: |
9. | Կազմի՛ր մեկ բառ և գրի՛ր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Սովորողները նախ տրված նկար-բառերը ենթարկում են հնչյունատառային վերլուծության: Ապա նրանք որոշում են տրված վանդակներին համապատասխան տառերը, դրանցով կազմում են մեկ բառ և գրում այն: |