Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բառակապակցություն, նախադասություն, տեքստ | Բառակապակցություն, նախադասություն, տեքստ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նշի՛ր բառերի քանակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նախ նպաստում է սովորողների՝ նախադասությունների ընթերցման կարողությունների զարգացմանը: Ապա նրանք որոշում են նախադասության կազմում գրված բառերի քանակը և նշում այն թիվը, որը համապատասխանում է այդ քանակին: |
2. | Ճի՞շտ է գրել Բուրատինոն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է նախադասությունների ընթերցման կարողությունների զարգացմանը: Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կրկնում են նաև բաղաձայն և ձայնավոր հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները: |
3. | Փղիկն ու Առյուծիկը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները տարբերակում են բառն ու բառակապակցությունները: Առաջադրանքը նպաստում է նաև բառերի և բառակապակցությունների ընթերցման կարողությունների զարգացմանը: |
4. | Բառաշղթա | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառակապակցությունների ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը: |
5. | Ճի՞շտ է գրել Թզուկը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է տեքստ ընթերցելու կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները նախ ընթերցում են տեքստը, ապա համեմատում են թզուկի գրած տեքստի հետ և նշում՝ ճի՞շտ է, թե՞սխալ: |
6. | Նշի՛ր բառը, բառակապակցությունը, նախադասությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների լեզվական տարբեր միավորները (բառը, բառակապակցությունը, նախադասությունը) տարբերակելու կարողությունների զարգացմանը: |
7. | Սլաքների օգնությամբ կարդա՛ նախադասությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասություն կազմելու, ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը: |
8. | «Հավաքի՛ր» հեռախոսահամարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառակապակցություններ ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները նախ վանկերը միավորելով ստանում են բառեր, ապա բառերը կապակցելով՝ բառակապակցություններ և գրում դրանք: |
9. | Ուշադի՛ր դիտիր նկարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 8Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է դիտողունակության, վերլուծական մտածողության զարգացմանը; Սովորողներն ուշադիր դիտում են նկարը և պատասխանում նկար-պատմության շուրջ տրված հարցերին: |