Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվաբանական գործողությունների օրենքները | Բերվում են գումարման և բազմապատկման գործողությունների օրենքները, օրինակներ |
2. | Գործողություններ բազմանիշ թվերի հետ | Նկարագրվում են գործողություններ բազմանիշ թվերի հետ, բերվում են օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Արտադրիչների տեղերի փոխելը և խմբավորելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Փոխելով արտադրիչների տեղերը և խմբավորելով, պետք է կատարել բազմապատկումը |
2. | Երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալը |
3. | Գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բանավոր հաշվարկ՝ կիրառելով գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները |
4. | Ճիշտ կամ սխալ հավասարություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել՝ ճիշտ է, թե սխալ տրված հավասարությունը |
5. | Սյունակով գումարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կատարվում է սյունակով գումարում |
6. | Քառանիշ թվերի գումարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Քառանիշ թվերի գումարումը սյունակով |
7. | Քառանիշ թվերի հանումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Քառանիշ թվերի հանումը սյունակով |
8. | Նվազելիի գտնելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել նվազելին |
9. | Հաջորդ և նախորդ բնական թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել տրված թվի հաջորդ և նախորդ բնական թվերը |
10. | Գործողությունների հերթականությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել գործողությունների հերթականությունը |
11. | Տեքստային խնդիր բնակարանի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել բնակարանի մակերեսը |
12. | Թվաբանական գործողություններ զրո թվի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները զրո թվի հետ |
13. | Գործողություններ մեկ և զրո թվերի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Աստղանիշի փոխարեն պետք է տեղադրել ճիշտ նշանը |
14. | Գումարին ամենամոտ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել գումարին ամենամոտ թիվը |
15. | Բազմանիշ թվերի արտադրյալը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բազմանիշ թվերի բազմապատկումը սյունակով |
16. | Արտահայտության արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
17. | Անգամ, մեծ կամ փոքր թվեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել տրված անգամ, մեծ կամ փոքր թիվը |
18. | Ճիշտ հավասարություն | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Աստղանիշի փոխարեն պետք է տեղադրել այնպիսի թիվ, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն |
19. | Զրո և մեկ թվերի հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
20. | Տեքստային խնդիր ավտոբուսների վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Տեքստային խնդիր ավտոբուսների վերաբերյալ |
21. | Բազմանիշ թվերի բաժանումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բաժանումը կատարում ենք սյունակով |
22. | Տեքստային խնդիր մրգի գնի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Մրգի 1 կգ-ի գինը պետք է բազմապատկել կիլոգրամների քանակով |
23. | Տեքստային խնդիր ըմպելիքի վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել ըմպելիքի 1 շշի արժեքը |
24. | Լիմոնադի արժեքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել լիմոնադի մեկ լիտրի արժեքը |
25. | Տեքստային խնդիր խանութի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ կգ կար յուրաքանչյուր ապրանքատեսակից |
26. | Տեքստային խնդիր թզուկների մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել 7 թզուկների կշիռների մասին խնդիրը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվաբանական գործողություններ» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 7Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական գործողությունների կատարման օրենքների վերաբերյալ, տեքստային խնդիրներ |
2. | Վարժանք «Թվաբանական գործողություններ» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական գործողությունների կատարման օրենքների վերաբերյալ, տեքստային խնդիրներ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվաբանական գործողություններ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական գործողությունների կատարման օրենքների վերաբերյալ, տեքստային խնդիրներ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվաբանական գործողություններ» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 36Մ. | Առաջադրանքներ թվաբանական գործողությունների կատարման օրենքների վերաբերյալ, տեքստային խնդիրներ |