
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Սովորական կոտորակի գաղափարը | Սովորական կոտորակի գաղափարը |
2. | Բաժինը որպես ամբողջի մաս | Բաժինը որպես ամբողջի մաս |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Սովորական կոտորակի գրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գրել սովորական կոտորակը |
2. | Կոտորակի համարիչն ու հայտարարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել կոտորակի համարիչն ու հայտարարը |
3. | Ճանապարհի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Տեքստային խնդիր |
4. | Ըստ նկարի գրել կոտորակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է նկարից գրել կոտորակը (շոկոլադե սալիկ) |
5. | Կոտորակը թվային առանցքի վրա (մեկից փոքր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է որոշել կոտորակը թվային առանցքի վրա |
6. | Երկարության չափի միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գրել երկարության չափի միավորի մասի անվանումը |
7. | Զանգվածի չափման միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Զանգվածի չափման միավորի մասը |
8. | Միլիոնի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել միլիոնի մասը |
9. | Շաքար մուրաբայի համար | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Տեքստային խնդրի լուծում |
10. | Գործվածք՝ զգեստ և տաբատ կարելու համար | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Տեքստային խնդրի լուծում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Սովորական կոտորակի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների սահմանման, դրանց համարիչի և հայտարարի, բաժինների և ամբողջի մասերի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Սովորական կոտորակի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների սահմանման, դրանց համարիչի և հայտարարի, բաժինների և ամբողջի մասերի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Սովորական կոտորակի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների սահմանման, դրանց համարիչի և հայտարարի, բաժինների և ամբողջի մասերի վերաբերյալ |