Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ուղղանկյունանիստ | Ուղղանկյունանիստի սահմանումը, տարրերը |
2. | Ուղղանկյունանիստի ծավալը | Ուղղանկյունանիստի ծավալի հաշվումը և չափման միավորները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Խորանարդի նիստերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Խորանարդի նիստերի թիվը |
2. | Խորանարդի կողերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Խորանարդի կողերի գումարը |
3. | Խորանարդի ծավալը, չափման միավորը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել խորանարդի ծավալը, չափման միավորը |
4. | Ծավալի չափման միավորների ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ծավալի չափման միավորը |
5. | Լճակի ծավալի չափման միավորը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել լճակի ծավալի չափման միավորը |
6. | Հիմքի մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի հիմքի մակերեսը |
7. | Ուղղանկյունանիստի ծավալը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի ծավալը |
8. | Խորանարդի կողը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել խորանարդի կողը |
9. | Հատվածներ խորանարդի մեջ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Խորանարդի միջի հատվածների համեմատում |
10. | Խորանարդի նիստի անկյունագիծը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել խորանարդի նիստի անկյունագիծը |
11. | Ճանապարհի երկարությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է որոշել խորանարդի մակերևույթի վրայով անցած ճանապարհի երկարությունը |
12. | Ջրի մակարդակը բաքում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել ջրի մակարդակը բաքում |
13. | Ծավալի միավորները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ծավալի չափման միավորների փոխելը |
14. | Խորանարդի զուգահեռ կողերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է նշել խորանարդի զուգահեռ կողերը |
15. | Պետք է գտնել հիմքի մակերեսն ու պարագիծը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել ուղղանկյունանիստի հիմքի մակերեսն ու պարագիծը |
16. | Պետք է ընտրել զուգահեռ կողմերի զույգը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել խորանարդի զուգահեռ կողմերի զույգը |
17. | Խորանարդի մակերևույթը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Խորանարդը բաղկացած է փոքր խորանարդիկներից: Պետք է հաշվել դրանցից չներկվածները |
18. | Տոնական փաթեթ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել տոնական փաթեթի ժապավենի երկարությունը |
19. | Նվերի տուփ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Որոշել նվերի տուփի չափերը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ուղղանկյունանիստ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ ուղղանկյանանիստի սահմանման, հատկությունների, նիստերի մակերեսների և ծավալի չափման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ուղղանկյունանիստ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ ուղղանկյանանիստի սահմանման, հատկությունների, նիստերի մակերեսների և ծավալի չափման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ուղղանկյունանիստ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ ուղղանկյանանիստի սահմանման, հատկությունների, նիստերի մակերեսների և ծավալի չափման վերաբերյալ |