
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բնական թվերի սահմանումն ու համեմատումը | Բնական թվերի սահմանումն ու համեմատումը, օրինակներ |
2. | Զրո և մեկ թվերը | Զրո, մեկ թվերը և նրանց հատկությունները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվի հաջորդ և նախորդ թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել տրված թվի հաջորդ և նախորդ բնական թվերը |
2. | Մեկի հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
3. | Ամենամեծ և ամենափոքր թվերի ընտրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ կամ ամենափոքր թվերը |
4. | Հայերեն տառերով գրված հաջորդ թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել հայերեն տառերով գրված թվի հաջորդ թիվը |
5. | Զրո թվի հատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
6. | Մեկ և զրո թվերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Աստղանիշի փոխարեն պետք է տեղադրել ճիշտ գործողության նշանը |
7. | Արոտավայրի տարածքի չափը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է լուծել տեքստային խնդիրը |
8. | Տրված չափով մեծ կամ փոքր թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված չափով մեծ կամ փոքր թիվը |
9. | Ընթերցել թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընթերցել թիվը |
10. | Թվերի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել երկու թվերը |
11. | Հայերեն տառերով գրված նախորդ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել հայերեն տառերով գրված նախորդ թիվը |
12. | Գործողություններ զրո թվի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
13. | Կազմիր ճիշտ հավասարություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | *-ի փոխարեն պիտի տեղադրել թիվ, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բնական թվեր» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ բնական թվերի սահմանման, համեմատման և հատկությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բնական թվեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ բնական թվերի սահմանման, համեմատման և հատկությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բնական թվեր» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ բնական թվերի սահմանման, համեմատման և հատկությունների վերաբերյալ: |