
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գումարման զուգորդական հատկությունը | Գումարման զուգորդական հատկությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկու արտահայտություն, գումարներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել երկու արտահայտությունների արժեքները և համեմատել դրանք |
2. | Զուգորդական հատկության կիրառում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կիրառել զուգորդական հատկությունը |
3. | Գործողությունների կարգի փոփոխություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է փոխել գործողությունների կատարման հերթականությունը |
4. | Գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Բանավոր հաշվարկ՝ կիրառելով գումարման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները |
5. | Պնդում գումարման զուգորդական հատկության մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
6. | Գումարման զուգորդական հատկության ձևակերպումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3.2Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել պնդումը |
7. | Չորս թվեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել չորս թվերի գումարը |
8. | Գումարելիների տեղերի փոխելը և խմբավորելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Փոխելով գումարելիների տեղերը և խմբավորելով, պետք է կատարել գումարումը |
9. | Թվեր և փակագծեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է տեղադրել թվերը և փակագծերը |
10. | Արտահայտության տեսքն ու արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կազմել արտահայտությունները և հաշվել դրանց արժեքները |
11. | Տեքստային խնդիր խմբակում աշակերտների թվի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
12. | Գումարման զուգորդական հատկությունը արտահայտող հավասարությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել գումարման զուգորդական հատկությունը արտահայտող հավասարությունը |
13. | Գումարների համեմատում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է համեմատել երկու արտահայտությունների գումարները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Գումարման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | հեշտ | 16.2Մ. | Առաջադրանքներ գումարման զուգորդական հատկության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Գումարման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 20.5Մ. | Առաջադրանքներ գումարման զուգորդական հատկության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Գումարման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 29.2Մ. | Առաջադրանքներ գումարման զուգորդական հատկության վերաբերյալ |