Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը | Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկու արտահայտություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել երկու արտահայտությունների արժեքները և համեմատել դրանք |
2. | Բազմապատկման զուգորդական հատկության կիրառում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կիրառել բազմապատկման զուգորդական հատկությունը |
3. | Ուղղանկյունանիստի ծավալի բանաձևը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ուղղանկյունանիստի ծավալի բանաձևը |
4. | Բազմապատկման զուգորդական հատկության ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3.2Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել պնդումը |
5. | Բազմապատկման տեղափոխական և զուգորդական հատկությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բանավոր հաշվարկ՝ կիրառելով բազմապատկման տեղափոխական և զուգորդական հատկությունները |
6. | Պնդում բազմապատկման զուգորդական հատկության մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
7. | Գործողությունների հերթականության փոփոխություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է փոխել գործողությունների կատարման հերթականությունը |
8. | Ոււղղանկյունանիստի ծավալի արտահայտությունն ու արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի ծավալը |
9. | Զուգորդական հատկություն, թվեր և փակագծեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ճիշտ տեղադրել թվերը և փակագծերը |
10. | Ուղղանկյունանիստի ծավալը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել արտահայտությունն ու հաշվել ուղղանկյունանիստի ծավալը |
11. | Երկու արտահայտություններն ու դրանց արժեքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կազմել արտահայտությունները և հաշվել դրանց արժեքները |
12. | Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը արտահայտող հավասարությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է ընտրել բազմապատկման զուգորդական հատկությունը արտահայտող հավասարությունը |
13. | Արտադրյալների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է համեմատել երկու արտահայտությունների արտադրյալները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | հեշտ | 19.2Մ. | Առաջադրանքներ բազմապատկման զուգորդական հատկության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 24.5Մ. | Առաջադրանքներ բազմապատկման զուգորդական հատկության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքներ բազմապատկման զուգորդական հատկության վերաբերյալ |