Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Խնդիրներ հեռավորությունը հաշվելու վերաբերյալ | Խնդիրներ հեռավորությունը հաշվելու վերաբերյալ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Մարդատար և բեռնատար | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել մարդատարի անցած ճանապարհը |
2. | Հեծանվորդն ու հետիոտնը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել ծախսած ժամանակը |
3. | Հեռավորությունը երկու քաղաքների միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը երկու քաղաքների միջև: |
4. | Դպրոցից ճամբար հեռավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել դպրոցից ճամբար հեռավորությունը |
5. | Շարժում նույն ուղղությամբ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել հեծանվորդի անցած ճանապարհը |
6. | Ճիշտ արտահայտության ընտրություն, երկու հեծանվորդ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ արտահայտությունը |
7. | Երկու կայարան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը երկու կայարանների միջև |
8. | Ճիշտ արտահայտության ընտրություն, երկու մեքենաներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ արտահայտությունը |
9. | Երկու ավտոբուս | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել երկրորդ ավտոբուսի անցած ճանապարհը |
10. | Երրորդ օրը անցած ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել երրորդ օրը անցած ճանապարհը |
11. | Հետիոտն, հեծանվորդ, մեքենա | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել անցած ճանապարհները |
12. | Ճիշտ գործողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ գործողությունը: |
13. | Երկու կայարաններ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը երկու կայարանների միջև |
14. | Հեռավորությունը երկու հետիոտների միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը երկու հետիոտների միջև |
15. | Մեքենայի անցած ճանապարhահատվածները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել մեքենայի անցած ճանապարհը երրորդ օրվա ընթացքում |
16. | Երեք տրանսպորտային միջոց | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել անցած ճանապարհները |
17. | Երկու աշակերտ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը երկու աշակերտների միջև |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Խնդիրներ հեռավորություն հաշվելու վերաբերյալ» թեմայից | 00:18:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ հեռավորություն հաշվելու վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Խնդիրներ հեռավորություն հաշվելու վերաբերյալ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 26Մ. | Առաջադրանքներ հեռավորություն հաշվելու վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Խնդիրներ հեռավորություն հաշվելու վերաբերյալ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 34Մ. | Առաջադրանքներ հեռավորություն հաշվելու վերաբերյալ |