Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Մնացորդով բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի | Մնացորդով բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | 10-ի բաժանման մնացորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել 10-ի բաժանման մնացորդը |
2. | 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանման մնացորդի գոյությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք կա այնպիսի թիվ, որը տրված թվի բաժանվելիս ստացվում է տրված մնացորդը |
3. | Պնդում 10-ի, 100-ի, 1000-ի մնացորդով բաժանման վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
4. | Տրված թվից մեծ ամենափոքր թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանվող, բաժանելիից մեծ ամենափոքր թիվը |
5. | 1000-ի բաժանման մնացորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել 1000-ի բաժանման մնացորդը |
6. | Պնդման ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել պնդումը |
7. | 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանման մնացորդի հնարավոր արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել մնացորդի հնարավոր արժեքները |
8. | 10-ի բաժանման թերի քանորդն ու մնացորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել 10-ի բաժանման թերի քանորդն ու մնացորդը |
9. | Մնացորդով բաժանման բաժանելին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել անհայտ բաժանելին |
10. | Բաժանում 100-ի և 1000-ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել բաժանում և ստուգում |
11. | Անհայտ մնացորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել անհայտ մնացորդը |
12. | 10-ի, 100-ի, 100-ի բաժանման բաժանելին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել բաժանելին |
13. | Մնացորդով բաժանման ստուգում (10, 100, 1000) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել ստուգում |
14. | Անհայտ բաժանելին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել բաժանելին |
15. | Բաժանելիի ներկայացումը, 10, 100, 1000 | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Բաժանելին պետք է ներկայացնել բաժանարարի, թերի քանորդի և մնացորդի միջոցով |
16. | Բաժանում և ստուգում, 10, 100, 1000 | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կատարել բաժանումն ու ստուգումը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Մնացորդով բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի» թեմայից | 00:20:00 | հեշտ | 15Մ. | Առաջադրանքներ մնացորդով 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Մնացորդով բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ մնացորդով 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Մնացորդով բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 31Մ. | Առաջադրանքներ մնացորդով 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանման վերաբերյալ |