
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվի մասը գտնելը | Թվի մասը գտնելը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվի մասը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել թվի մասը |
2. | Թվի մասի որոշելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել թվի մասը |
3. | Ժամանակի միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել Ժամանակի միավորի մասը |
4. | Ճանապարհի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել ճանապարհի մասը: |
5. | Ընդհանուրի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել թվի մասը |
6. | Մնացած գործվածքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել մնացած գործվածքը |
7. | Միրգը խանութում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր մրգատեսակից քանի՞ կգ կա |
8. | Ռեստորանի սեղանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել ռեստորանի սեղանների թիվը՝ դրսում և ներսում |
9. | Ուղղանկյան կողմերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ուղղանկյան կողմի մասը |
10. | Տուփերի մասը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տուփերի թիվը կհերիքի |
11. | Մրգի արկղեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել մրգի արկղի կշիռը |
12. | Չորացում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել չորացումից կորած ապրանքի կշիռը |
13. | Էջերի թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել մնացած էջերի թիվը |
14. | Դահլիճի չափերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել դահլիճի լայնությունն ու բարձրությունը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվի մասը գտնելը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ թվի մասը որոշելու վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվի մասը գտնելը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ թվի մասը որոշելու վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվի մասը գտնելը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 30Մ. | Առաջադրանքներ թվի մասը որոշելու վերաբերյալ: |