
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Միևնույն կարգի գործողությունների կատարման կարգը | Միևնույն կարգի գործողությունների կատարման կարգը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Թվային արտահայտություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել թվային արտահայտությունները |
2. | Գործողությունների հերթականությունը (գումարում և հանում) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ հերթականությունը |
3. | Գործողությունների հերթականությունը (բազմապատկում և բաժանում) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել գործողությունների ճիշտ հերթականությունը |
4. | Պնդում գործողությունների հերթականության վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է |
5. | Չորս գործողություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
6. | Գործողությունների կատարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
7. | Տառային արտահայտություն | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել տառային արտահայտության արժեքը |
8. | Գումարում և հանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել արտահայտության արժեքը |
9. | Երկու տառ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է հաշվել երկու տառ պարունակող արտահայտության արժեքը |
10. | Արտահայտությունների տարբերություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտությունների տարբերությունը |
11. | Թվերի համեմատում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է համեմատել թվերը |
12. | Ամենամեծ/ամենափոքր արտահայտությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է առանց հաշվելու գտնել ամենամեծ/ամենափոքր արտահայտությունը |
13. | Արտահայտության արժեքի հաշվում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
14. | Կցագրված թվեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել երեք թվերի կցագրված թիվը |
15. | Աղյուսակի լրացում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լրացնել աղյուսակը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Գործողությունների կատարման կարգը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներ գործողությունների կատարման կարգի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Գործողությունների կատարման կարգը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 29Մ. | Առաջադրանքներ գործողությունների կատարման կարգի վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Գործողությունների կատարման կարգը» թեմայից | 00:35:00 | բարդ | 41Մ. | Առաջադրանքներ գործողությունների կատարման կարգի վերաբերյալ |