
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բազմանիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի վրա | Բազմանիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի վրա |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քառանիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Բաժանումը կատարվում է անկյունագծով |
2. | Երկու հարց | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պատասխանել հարցերին և հաշվել |
3. | Բաժանում երկնիշ թվի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Բաժանումը կատարվում է անկյունագծով |
4. | Խնդիր կարտոֆիլի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
5. | Բաժանում անկյունագծով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կատարել բաժանումը |
6. | Խնդիր գործվածքի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
7. | Բազմանիշ թվի բաժանումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Բաժանումը կատարվում է անկյունագծով |
8. | Ճիշտ կամ սխալ բաժանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք ճիշտ է կատարված բաժանումը |
9. | Քանորդի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել քանորդը |
10. | Անկյունագծով բաժանման կատարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է բաժանել անկյունագծով |
11. | Անկյունագծով բաժանման քանորդը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել անկյունագծով բաժանման քանորդը |
12. | Բաժանման սյունակով կատարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է բաժանել սյունակով |
13. | Տրված անգամ փոքր թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել տրված անգամ փոքր թիվը |
14. | Անկյունագծով բաժանման քայլերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է տեղադրել ճիշտ թվերը |
15. | Ամենամեծ թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել պայմանին բավարարող ամենամեծ թիվը |
16. | Անկյունագծով բաժանում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է տեղադրել պատուհանների թվերը |
17. | Խնդիր կարագի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բաժանում երկնիշ թվի վրա» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ թվի բաժանման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բաժանում երկնիշ թվի վրա» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 22Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ թվի բաժանման վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բաժանում երկնիշ թվի թվի» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 33Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ թվի բաժանման վերաբերյալ |