
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բազմապատիկ և բաժանարար | Բազմապատիկ և բաժանարար, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկու սահմանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2.4Մ. | Պետք է ճիշտ ձևակերպել սահմանումները |
2. | Բոլոր բաժանարարները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել թվի բոլոր բաժանարարները |
3. | Ամենամեծ/ամենափոքր բաժանարարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված պնդումը ճիշտ է |
4. | Գումարի/տարբերության բաժանարարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել գումարի/տարբերության բաժանարարը |
5. | Պնդում բաժանարարի մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
6. | Ամենամեծ/ամենափոքր բազմապատիկը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված պնդումը ճիշտ է |
7. | Ճիշտ/սխալ պնդում բաժանարարի մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված թիվը բաժանարարն է |
8. | Երկնիշ բազմապատիկներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել թվի բոլոր երկնիշ բազմապատիկները |
9. | Բաժանարար և բազմապատիկ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել բաժանարարները և բազմապատիկները |
10. | Գումարի/տարբերության բաժանելիությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել փոփոխականի արժեքը |
11. | Խնդիր կոնֆետների մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
12. | Ընդհանուր քանակի բաժանելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել թվերի գումարի բաժանելիությունը |
13. | Ուղևորների թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Խնդիր գումարի բաժանելիության վերաբերյալ |
14. | Երեք տեսակի կոնֆետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել նույն տեսակի կոնֆետների քանակները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բազմապատիկ և բաժանարար» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 13.4Մ. | Առաջադրանքներ թվի բազմապատիկների և բաժանարարների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բազմապատիկ և բաժանարար» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 11.6Մ. | Առաջադրանքներ թվի բազմապատիկների և բաժանարարների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բազմապատիկ և բաժանարար» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ թվի բազմապատիկների և բաժանարարների վերաբերյալ |