Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողություններ | Ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողություններ, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Միանիշ, երկնիշ և եռանիշ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք դատողությունը ճշմարիտ է |
2. | Կազմիր ճշմարիտ կամ կեղծ ասույթ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կազմել ճշմարիտ կամ կեղծ ասույթ |
3. | Ճշմարիտ դատողություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճշմարիտ դատողությունները |
4. | Ճիշտ կամ սխալ հավասարություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք հավասարությունը ճիշտ է |
5. | Ճշմարիտ կամ ոչ ճշմարիտ դատողություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պատասխանը |
6. | Ո՞ր դատողությունն է ճշմարիտ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել դպրոցից տուն տանող ճանապարհի երկարությունն ու նշել ճշմարիտ դատողության տարբերակը |
7. | Դատողություն գումարման կամ հանման մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը |
8. | Նշի՛ր ճիշմարիտ դատողությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է նշել ճշմարիտ ասույթը |
9. | Դատողություն աղյուսակի հիման վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք ճշմարիտ է դատողությունը |
10. | Երկրաչափական դատողություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված երկրաչափական դատողությունը ճշմարիտ է, թե ոչ |
11. | Ճշմարիտ դատողությունների ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճշմարիտ դատողությունները |
12. | Դատողություն բազմապատկման կամ բաժանման մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը |
13. | Դատողություն գործողությունների կատարման վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք դատողությունը ճիշտ է |
14. | Դատողություններ գումարման մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ դատողությունը |
15. | Ճշմարի՞տ է, թե՞ կեղծ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է վերլուծել թվային ասույթն ու դատողություն կատարել |
16. | Լուծիր խնդիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է տրամաբանել, թե քանի՞ միրգ պետք է հանել արկղից, որ առնվազն մեկը լինի տանձ |
17. | Տրվածից մեծ թիվ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք դատողությունը ճշմարիտ է |
18. | Թվին կցագրվում է թվանշան | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե որքանո՞վ մեծ թիվ է ստացվում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողություններ» թեմայից | 00:12:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողություններ» թեմայից | 00:12:00 | միջին | 24Մ. | Առաջադրանքներ ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողությունների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողություններ» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 35Մ. | Առաջադրանքներ ճշմարիտ և ոչ ճշմարիտ դատողությունների վերաբերյալ |