Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Թվերի համեմատում | Թվերի համեմատումը, եռանիշ թվերի համեմատման կանոնները, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Երկնիշ և եռանիշ թվերի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է համեմատել երկնիշ և եռանիշ թվերը |
2. | Եռանիշ թվերից մեծը/փոքրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել եռանիշ թվերից մեծը/փոքրը |
3. | Ճիշտ/սխալ պնդում եռանիշ թվերի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել երկու եռանիշ թվերը |
4. | Քառանիշ և եռանիշ թվերի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է համեմատել քառանիշ և եռանիշ թվերը |
5. | Երկու թվերի միջև մեծ և փոքր թվերի որոշում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտենել տրված թվից մեծ և փոքր թվերը |
6. | Եռանիշ թվերի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է համեմատել եռանիշ թվերը |
7. | Պնդում թվերի համեմատման վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
8. | Պնդում եռանիշ թվերի համեմատման մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
9. | Թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ամենամեծ/ամենափոքր թիվը |
10. | Ամենամեծ և ամենափոքր թվերը (եռանիշ թվեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ և ամենափոքր թվերը |
11. | Նախադասությունը անհավասարության տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Նախադասությունը պետք է գրել անհավասարության տեսքով |
12. | Թվերը աճման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Թվերը պետք է դասավորել աճման կարգով |
13. | Քառանիշ թվերի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է համեմատել քառանիշ թվերը |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Թվերի համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 14Մ. | Առաջադրանքներ թվերի համեմատման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Թվերի համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ թվերի համեմատման վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվերի համեմատումը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 17Մ. | Առաջադրանքներ թվերի համեմատման վերաբերյալ |