Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Խնդրի համառոտագրություն | Խնդրի համառոտագրություն, օրինակ |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Խնդրի համառոտագրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը |
2. | Համառոտագրում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը |
3. | Երկու հատվածների մասին խնդրի համառոտագրությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը |
4. | Մրգերի մասին խնդրի համառոտագրում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը |
5. | Խնդրի համառոտագրություն և լուծում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը և լուծել այն |
6. | Հայկի մտապահած թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել մտապահած թիվը |
7. | Խնդիր գործվածքի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը և լուծել այն |
8. | Տղաների ունեցած փողը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել մտապահած թիվը |
9. | Գևորգի գնումները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը և լուծել |
10. | Ուղղանկյան պարագիծը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է համառոտագրել խնդիրը և լուծել |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Խնդրի համառոտագրություն» թեմայից | 00:18:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ խնդրի համառոտագրության վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Խնդրի համառոտագրություն» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ խնդրի համառոտագրության վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Խնդրի համառոտագրություն» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ խնդրի համառոտագրության վերաբերյալ |