
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ժամանակի չափման միավորները | Ժամանակի չափման միավորները՝ ժամ, րոպե, վայրկյան և օր, շաբաթ, ամիս, տարի և դար |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ժամանակի միավորներ՝ ժամ, րոպե | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
2. | Ժամանակի միավորներ՝ րոպե, վայրկյան | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է րոպեները սարքել վայրկյաններ |
3. | Երկու հավասարություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ հավասարությունը |
4. | Համեմատում (շաբաթ-օր) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել ժամանակահատվածները |
5. | Վայրկյանները րոպեներով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վայրկյանները պետք է արտահայտել րոպեներով |
6. | Տարբեր միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ժամանակի չափման մի միավորից պետք է անցնել մյուսին |
7. | Ժամանակի միավորներ՝ օր, ժամ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է օրերը սարքել ժամեր |
8. | Օր, շաբաթ, տարի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր/մեծ մյուսից |
9. | Ժամ, րոպե, վայրկյան | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր/մեծ մյուսից |
10. | Համեմատում (օր - ժամ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել ժամանակահատվածները |
11. | Երկու ժամանակահատվածներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել երկու ժամանակահատվածները |
12. | Հավասարության ընտրություն՝ օր ժամ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ հավասարությունը |
13. | Մի քաղաքից մյուսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ժամանակը արտահայտել րոպեներով |
14. | Վայրկյանները ժամերով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Վայրկյանները պետք է արտահայտել ժամերով |
15. | Գայանեի տարիքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է տարիներն արտահայտել ամիսներով |
16. | Ժամ, վայրկյան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ժամերը պետք է արտահայտել վայրկյաններով |
17. | Հանման կատարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հանել ժամանակները |
18. | Խնդրի վրա ծախսած ժամանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ժամանակը արտահայտել վայրկյաններով |
19. | Երկու հեծանվորդ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել երկրորդ հեծանվորդի ծախսած ժամանակը |
20. | Գործողություն ժամանակի միավորների հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կատարել գործողությունը |
21. | Երկու աղջիկներ գիրք են կարդում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ օրով է մեկ աղջկա ծախսած ժամանակը մեծ/փոքր մյուսի ժամանակից |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 25Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |