
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բազմապատկման գործողության զուգորդական հատկությունը | Բազմապատկման գործողության զուգորդական հատկությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գործողությունների հերթականություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1.5Մ. | Պետք է փոխել գործողությունների կատարման հերթականությունը |
2. | Երկու արտահայտությունների գործողությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է փոխել գործողությունների հերթականությունը |
3. | Բազմապատկման զուգորդական հատկության պնդումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
4. | Արտահայտությունների համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել արտադրյալները |
5. | Երեք թվերի արտադրյալի հաշվում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել արտադրյալը |
6. | Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել բազմապատկման զուգորդական հատկությունը արտահայտող հավասարությունը |
7. | Արտահայտության տեսքի գրառումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է կազմել արտահայտության տեսքը |
8. | Արտադրյալի հաշվում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտադրյալը |
9. | Երեք արտադրիչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտադրյալը |
10. | Տեղափոխական հատկության կիրառում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է բազմապատկել առաջին և երկրորդ արտադրիչները և հաշվել արտադրյալը |
11. | Հաշվում և համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել երկու արտահայտությունների արժեքները և համեմատել դրանք |
12. | Հաշվում զուգորդական հատկության հիման վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է կիրառել զուգորդական հատկությունը |
13. | Երկու արտահայտությունների արժեքների հաշվում և համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է համեմատել երկու արտահայտությունների արժեքները |
14. | Երկու արտադրյալների հաշվում և համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է համեմատել երկու արտահայտությունների արժեքները |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք «Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 18.5Մ. | Առաջադրանքներ բազմապատկման զուգորդական հատկության վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք «Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներ բազմապատկման զուգորդական հատկության վերաբերյալ: |
2. | Ստուգողական աշխատանք «Բազմապատկման զուգորդական հատկությունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 22Մ. | Առաջադրանքներ բազմապատկման զուգորդական հատկության վերաբերյալ: |