
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Գումարման փոխարինումը բազմապատկումով: | Հասկացություն բազմապատկման մասին, օրինակներ: |
2. | Զրոյի և մեկի բազմապատկում | 1-ի և 0-ի բազմապատկում: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Գումարը և արտադրյալը՝ ըստ նկարի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել երկրորդ արտադրիչը և հաշվել արժեքը: |
2. | Տարբերակների ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Տարբերակների ընտրություն, որտեղ գումարումը կարելի է փոխարինել բազմապատկումով: |
3. | Երկրորդ արտադրիչի գտնելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գումարումը փոխարինել բազմապատկումով, գտնել երկրորդ բազմապատիկը: |
4. | Բազմապատկում 2-ով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Թվի (10-ից 50) բազմապատկումը 2-ով, ներկայացնելը գումարի տեսքով: |
5. | 1-ի և 0-ի բազմապատկում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | 1-ի և 0-ի բազմապատկում: |
6. | Բազմապատկման փոխարինում գումարումով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Բազմապատկմումը փոխարինվում է գումարումով, հաշվվում արժեքը: |
7. | Բազմապատկում 3-ով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գումարումը փոխարինել բազմապատկումը և գտնել առաջին արտադրիչը: |
8. | Երկրորդ արտահայտության արժեքն ըստ առաջինի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել երկրորդ արտահայտության արժեքը՝ օգտվելով առաջինի արժեքից: |
9. | Գումարի և արտադրյալի համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Համեմատվում են գումարն ու արտադրյալը: |
10. | Գումարի և արտադրյալի համեմատում (1 և երկնիշ թիվ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Մեկի և երկնիշ թվի գումարում և բազմապատկում: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Հասկացություն բազմապատկման մասին» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 9Մ. | Վարժանք՝ «Հասկացություն բազմապատկման մասին» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Հասկացություն բազմապատկման մասին» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 9Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Հասկացություն բազմապատկման մասին» թեմայից |
2. | Սոտւգողական աշխատանք՝ «Հասկացություն բազմապատկման մասին» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Սոտւգողական աշխատանք՝ «Հասկացություն բազմապատկման մասին» թեմայից |