Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | 6 -ի բազմապատկում | 6 -ի բազմապատկում: |
2. | 6 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը | 6 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը: |
3. | Հաշվելու տարբեր մեթոդներ | Հաշվելու տարբեր մեթոդներ: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | 6 -ի բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | 6 -ի բազմապատկման աղյուսակի իմացության ստուգում, բազմապատկման տեղափոխական օրենք: |
2. | Թվի փոքրացնելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Բաժանում ըստ 6 -ի բազմապատկման աղյուսակի: |
3. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 3Մ. | 6 -ի բազմապատկման աղյուսակ կիրառում: |
4. | Բազմապատկի՛ր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նախատեսված է բազմապատկման աղյուսակի իմացության ստուգման համար: |
5. | Լուծի՛ր խնդիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել խնդիրը՝ օգտվելով 6 -ի բազմապատկման աղյուսակից: |
6. | Արտահայտությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | 2 -ի, 3 -ի, 4 -ի, 5 -ի, 6 -ի բազմապատկման աղյուսակնների կիրառում: |
7. | Պարզ խնդիր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Խնդիր երկու գործողությամբ: |
8. | Խնդիր կոնֆետների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | ԱՆհրաժեշտ է լուծել խնդիրը: |
9. | Դասավորի՛ր արտահայտության արժեքներն ըստ աճման կամ նվազման կարգի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է դասավորել արտահայտության արժեքներն ըստ աճման կամ նվազման կարգի: |
10. | Միևնույն արժեքն ունեցող արտահայտություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | 2 -ի, 3 -ի, 5 -ի, և 6 -ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: Բաժանում: |
11. | Թվեր, որոնք բաժանվում են 6 -ի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Թվի ընտրություն: |
12. | Լուծիր խնդիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է խնդիրը լուծել 2 գործողությամբ: |
13. | Երկու առաջադրանքների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել երկու առաջադրանքները և համեմատել դրանք: |
14. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (2 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել փակագծերով արտահայտության արժեքը՝ կիրառելով 6 -ի բազմապատկմա աղյուսակի գիտելիքները: |
15. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (3 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բազմապատկումը 6-ով |
16. | Առանց փակագծերի արտահայտություններ (3 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բաժանում և բազմապատկում, 2 -ի, 3 -ի և 6 -ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: |
17. | Տառերով արտահայտություններ, քանորդ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գրել արտահայտությունը և գտնել դրա արժեքը: |
18. | Տառերով արտահայտպություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է տառի փպխարեն թիվ տեղադրել, և գտնել արտահայտության արժեքը: |
19. | Քանորդների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 2Մ. | Քանորդների համեմատում առանց արժեքները հաշվելու: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք ՝ «6-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 9Մ. | Վարժանք ՝ «6-ի բազմապատկում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «6-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 9Մ. | Տնային աշխատանք՝ «6-ի բազմապատկում» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «6-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:17:00 | միջին | 16Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «6-ի բազմապատկում» թեմայից |