Լուծի՛ր \(2\) խնդիրները և համեմատի՛ր: Որպես բաժանման նշան գրեք սա՝ \(:\)
Առաջադրանք 1 | Առաջադրանք 2 |
Աշխատանքի ուսուցման դասին աշակերտները թղթից կտրեցին 12 մեծ և \(6\) -ով ավելի քիչ փոքր քառակուսիներ: Քանի՞ փոքր քառակուսի կտրեցին աշակերտները: \(=\) (Առաջին վանդակում թվերն ու նշանները գրի՛ր առանց բացատի): | Աշխատանքի ուսուցման դասին աշակերտները թղթից կտրեցին 12 մեծ և \(6\) անգամ ավելի քիչ քառակուսիներ: Քանի՞ փոքր քառակուսի կտրեցին աշակերտները: \(=\) (Առաջին վանդակում թվերն ու նշանները գրի՛ր առանց բացատի): |