
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Բաժանում | Հասկացություն բաժանման մասին: |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Բաժանման նշանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Տրված են տարբերակներ և պահանջվում է դրանցից ընտրել բաժանումները: |
2. | Ճշմարիտ հավասարության ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրել ճշմարիտ հավասարությունը: |
3. | Բաժանման առանձին մասերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Տրված է արտահայտություն՝ ըստ որի ստուգվում են բաժանման առանձին մասերի՝ բաժանելիի, բաժանարարի և քանորդի իմացությունը: |
4. | Հատվածի երկարությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պահանջվում է հատված գծել և բաժանել մասերի: |
5. | Բաժանման երկու արտահայտություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված է արտադրյալով հավասարություն: Պահանջվում է կազմել բաժանման արտահայտություն: |
6. | Գտի՛ր տրված արտահայտությունների արժեքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել տրված երկու արտահայտությունների արժեքները: |
7. | Անհավասարություն | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտությունների արժեքները և համեմատել դրանք: |
8. | Լուծի՛ր խնդիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Անհրաժեշտ է կազմել բաժանման արտահայտություն և գտնել դրա արժեքը: |
9. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (բաժանում և գումարում) | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Տրված առաջադրանքը ստուգում է բաժանման և գումարման իմացությունները: |
10. | Կատարի՛ր գործողությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ընդհանուր գիտելիքների՝ գումարի, տարբերության, արտադրյալի և քանորդի իմացությունը: |
11. | Լուծիր խնդիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Այս խնդիրը լուծելու համար անհրաժեշտ է կազմել թվաբանական երկու արտահայտություն: |
12. | Խնդրի լուծում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված խնդիրը լուծվում է երկու գործողությամբ՝ հանում և բաժանում: |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք՝ «Բաժանում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 12Մ. | Վարժանք՝ «Բաժանում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք՝ «Բաժանում» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Բաժանում» թեմայից |
2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Բաժանում» թեմայից | 00:13:00 | միջին | 7Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Բաժանում» թեմայից |