
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Նախակենդանիների առանձնահատկությունները և դասակարգումը | Նախակենդանիների առանձնահատկությունները և դասակարգումը |
2. | Նախակենդանիների բազմազանությունը, ծագումը և նշանակությունը | Նախակենդանիների բազմազանությունը, ծագումը և նշանակությունը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նախակենդանիների հիմնական հատկանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բակտերիաների ընդհանուր նկարագիրը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
2. | Պարզագույնների հիմնական տիպերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պարզագույնների հիմնական տիպերը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
3. | Նախակենդանիների հարուցած հիվանդություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նախակենդանիների հարուցած մարդու հիվանդություններ: Ընտրել ճիշտ պատասխանները |
4. | Արմատամտրակավորների և թարթիչավորների տիպեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Արմատամտրակավորների և թարթիչավորների տիպեր: Վերլուծիր օրինաչափությունը և լրացրու ավելորդ անվանումը |
5. | Նախակենդանիների բազմազանությունը և կարգաբանական դիրքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Նախակենդանիների բազմազանությունը և կարգաբանական դիրքը: Դիտիր, վերլուծիր և նշիր ճիշտ պատասխանները |
6. | Պարզագույնների դասակարգումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պարզագույնների դասակարգումը: Ուսումնասիրել բերված տվյալները և ճիշտ լրացնել տառերը |
7. | Արմատոտանիների և մտրակավորների համեմատական բնութագիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տափակ որդերի և աղեխորշավորների համեմատական բնութագիրը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
8. | Նախակենդանիներ, սնկեր և բույսեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Նախակենդանիների, սնկեր և բույսեր: Կողմնորոշվիր և ընտրիր ճիշտ տարբերակները |
9. | Պարզագույնների բամազանությունը և նշանակությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պարզագույնների բամազանությունը և նշանակությունը: Վերլուծել և ընտրել ճիշտ պատասխան |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նախակենդանիների ընդհանուր բնութագիրը | 00:08:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ «Նախակենդանիների ընդհանուր բնութագիրը» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Նախակենդանիների ընդհանուր բնութագիրը | 00:12:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ «Նախակենդանիների ընդհանուր բնութագիրը» թեմայից |
2. | Նախակենդանիների ընդհանուր բնութագիրը | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ «Նախակենդանիների ընդհանուր բնութագիրը» թեմայից |